Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Curatare, spalare, dezinfectie si intretinere a inventarului moale al Spitalului Clinic de Recuperare Cluj


Anunt de participare numarul 119863/21.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400347, Romania, Punct(e) de contact:  ANA MARIA DADULESCU, Tel. 0264207021, Email:  [email protected], Fax:  0264453131, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Curatare, spalare, dezinfectie si intretinere a inventarului moale al Spitalului Clinic de Recuperare Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul Spitalului Clinic de Recuperare Cluj
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cate un contract subsecvent pe an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de curatare, spalare, dezinfectie si intretinere a inventarului moale al Spitalului Clinic de Recuperare Cluj - Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 10.800 leiGarantia de buna executie in suma de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat; venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie pe propria raspundere.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006.
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat la zi, valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice romane:
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Profilul de activitate sa fie exclusiv pentru curatare, spalare, dezinfectie si intretinere lenjerie provenita din sectorul sanitar.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat ISO 9001/2008.
2. Autorizatie sanitara eliberata de D.S.P. din care sa rezulte ca sunt respectate prevederile OMS 1025/2000 privind serviciul de spalatorie pentru unitati medicale.
3. Act care atesta adresa unde se desfasoara activitatea de prestari servicii (act de proprietate sau contract de concesiune sau contract de inchiriere, si alte forme doveditoare).
4. Schita de detaliu a obiectivului care urmeaza sa preia activitatea de spalare, dezinfectie si calcare cu circuitele functionale existente.
5. Experienta similara in sectorul sanitar. Se prezinta o lista a principalelor prestatii in ultimi 5 ani, minim 1 contract insotit de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Recomandarea trebuie sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.
6. Lista privind dotarile specifice: utilajele, echipamentul tehnic de care dispune spatiul in care se desfasoara activitatea, mijloacele de transport, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
7. Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Personalul angajat sa aiba experienta in domeniu (minim 1 an) si cursuri de igiena valabile la data depunerii ofertei. Se prezinta documente doveditoare.
8. Dovada utilizarii de produse detergent: dezinfectante avizate de M.S. pentru acest scop ? aviz sanitar eliberat de M.S.
9. Declaratie pe proprie raspundere din care reiese faptul ca in cadrul elaborarii ofertei au tinut cont de obligatiile prevazute de legislatia in vigoare referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3284/11.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, Nr. 6, Sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Fax:  021/3104643
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare Nr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/592322, Fax:  0264/592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al spitalului
Adresa postala:  Spitalul Clinic de Recuperare , Str. Viilor Nr 46-50, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400347, Romania, Tel. 0264/207021, Fax:  0264/453131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2011 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer