Licitatie Publica - Curatenie la diverse imobile administrate de SAIFI
Anunt de participare numarul 87065/24.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Loreta Liliana Licht, Tel.0212080414, Email: [email protected], Fax: 0212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala pentru Administrarea si Intretinerea Fondului Imobiliar
Adresa postala: Str. Fabrica de Glucoza nr. 3A, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020068, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Ofertare, Tel.0214091231, Fax: 0214091225
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala pentru Administrarea si Intretinerea Fondului Imobiliar
Adresa postala: Str. Fabrica de Glucoza nr. 3A, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020068, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Ofertare, Tel.0214091231, Fax: 0214091225
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala pentru Administrarea si Intretinerea Fondului Imobiliar
Adresa postala: Str. Fabrica de Glucoza nr. 3A, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020068, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Ofertare, Tel.0214091231, Fax: 0214091225
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Administrare de imobile pe baza de tarife si contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Curatenie la diverse imobile administrate de SAIFI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Conform Anexei 1 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de curatenie la imobile administrate de SAIFI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 189, 947RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilitate, Decl. art. 181, Decl. calit. participant, Certificat constatator ORC, Certif de inregistrare ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant 31.12.2008, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Informatii generale, Certif. impozite si taxe locale si buget consolidat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. lista princip. prestari in ultimii 3 ani, Situatie oblig. contractuale in desfasurare, Decl. dotari, utilaje, Decl. personal de specialitate, ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 recomandari pt spatii peste 1000 m.p.Minim 20 buc. echipamente aspirat uscat/umed; 5 buc. echipamente spalat mochete; 20 buc. chituri de curatat suprafete vitrate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 11:00
Locul: Sediul SAIFI - str. Fabrica de Glucoza nr.3A, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa + copie CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Tel.0214083600, Fax: 0214083700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile - termen limita de depunere a contestatiilor de la data luarii la cunostinta de catre contestatordespre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. A.P.P.S.
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel.0212080414, Fax: 0212080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2009 08:49