Licitatie Publica - Curatenie parcuri
Anunt de participare numarul 52199/14.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti
Adresa postala: sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8b sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013692, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Nistor, Tel.0788063092, Email: [email protected], Fax: 0212228419
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Curatenie parcuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de salubrizare in cantitatile si tipurile precum si locatiile prevazute in documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.1)
74744000-6-Servicii de curatare a cosurilor de gunoi (Rev.1)
90210000-2-Servicii de curatenie stradala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pe toate categoriile de servicii prestate precum si corespunzator tuturor locatiilor sunt specificate in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
50000 ron. Garantia de buna executie: 5 % din valoarea totala a contractului, cu constituirea in prealabil a unui fond de 0, 5% din valoarea totala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse bugetare, OP, contract ALPAB.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal asocierii grupului de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, experienta similara, certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitului, inclusiv somajul, copie statut si CUI, Autorizatia de functionare si agremente de la institutiile de mediu.
3.Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
4.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim 4 recomndari). Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze strict pentru indeplinirea contractului, insotite de documente justificative - carti de identitate, licente de executie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilan contabil vizat de Administratia Financiara, Cifra medie anuala de afaceri, realizata in ultimii 3 ani sa fie de minim 3.000.000 EURO (se completreaza EURO la curs BNR din ziua precedenta transmiterii anuntului, Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti publicitar), media contractelor similare din ultimii 3 ani sa fie de min. 1.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2 buc. autocompactoare (greut. max. adm. 1, 5 t), 3 buc. autostropitoare ( capacit. min. 7500 l), 3 buc. automaturatoare (greut. max. adm. 1, 5 t).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2008 12:00
Locul: Sediul ALPAB, str. Bucuresti-Ploiesti, nr. 8b, sector 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contecios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213103908, Fax: , Fax: 0213103538
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ALPA Bucuresti - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 8 b, sector 1, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 013692, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 13:29