Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Curatenie si intretinere curenta a cladirilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 133235/20.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Lucrarisi Servicii Miniere, Tel. +40 0253372556-227, In atentia: ing. Totan Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Curatenie si intretinere curenta a cladirilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Locatiile achizitorului ? conform Caiet de sarcini
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului "Curatenie si intretinere curenta a cladirilor" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 062, 026.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 20.000 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor se va depune in contul RO10 RNCB 0149 0421 0250 0001. Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare. In situatia constituirii garantiei prin instrument de garantare ofertantul are obligatia de a solicita bancii sau societatii de asigurari emitente, inserarea in mod expres pe linga situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si situatia prevazuta la art. 278¹ din OUG 34/2006.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art. 278¹ este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.Garantia de participare se restituie, participantilor la procedura, conform H.G. nr. 925/2006, art.88. Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui prinvirament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii alocate in anul2012/ordin de plata sau prin compensare cu energie electrica in circuit IMI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ? documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si semnare Formular nr. 12A
-Declaratia de eligibilitate trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la data depunerii ofertelor.
2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si semnare Formular nr. 12 B.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si semnare Formular anexat.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt:
-Director General ?Dr. ing. Trotea Tiberu
-Director Termocentrala ? ing. Pisc Ion
-Director Economic ? ec. Scurtu Maria
-Director EM Rovinari ? ing. Davitoiu Gheorghe
-Director Dezvoltare Investitii ? ing. Tudorescu Vasile
-Director Comercial ? ing. Rebedea Ion
-DirectorManagement Resurse Umane ? Cons. Jr. Olaru Sorin
-membrii comisiei de evaluare
4. Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta.Completare si semnare Formular anexat- conform Ordinului ANRMAP 314/2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010.
5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare:
a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat.b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul ??. Forma de inregistrare(valabil pentrupersoane juridiceromane): Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata.Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita
Nota: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte, pentru conformitate, in original sau copie legalizata, Certificatul constatator emis de ONRC(daca initial nu a fost prezentat astfel) .Forma de inregistrare (valabil pentrupersoane fiziceromane): Se va prezenta Autorizatie de functionare / altele echivalente
Forma de inregistrare (valabil pentrupersoane juridice /fizice straine): Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil pe anul 2011 sau pe primele 6 luni din anul 2011.
2. Formular B2: Informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind experienta, eficienta, eficacitatea operatorului economic.Se solicita o lista a prestarilor de servicii (Formular B3) in ultimii 3 (trei) ani, care sa cuprinda minim un contract similar de valoare minima 1.000.000 lei, sau cel mult a 3 (trei) contracte de servicii de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim 1.000.000, 00 lei; lista va fi insotita de recomandari/certificate/documente constatatoare.
2. Informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului.Se va completa Formularul 12I- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. La incheierea contractului se va prezenta lista cupersonalul desemnat pentru prestarea serviciului, care va fi anexa la contract.
3. Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile.Lista cu dotarea tehnica sa cuprinda uneltele si materialele prezentate in anexa 3 la caietul de sarcini;
4.Informatii privind partea din contract care va fisubcontractataOfertantul trebuie sa prezinte , daca este cazul, Formularul nr. 12 G si anexa acestuia, completat corespunzatorsi Acordul/acordurile de subcontractare.
5. Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului.Ofertantul trebuie sa prezinte, daca este cazul, documentele solicitate in forma ceruta si completate corespunzator.
Certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
Certificarea implementarii Sistemului de management al mediului conform standardului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 12:00
Locul: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezenta documentatie corecteaza documentatia respinsa nr.8953/29.12.2011. Toate documentele de calificare solicitate prin FDA trebuie sa fie prezentate in ofertele depuse, altfel ofertele vor fi considerate inacceptabile, exceptie fiind situatia prevazuta la art.11, alin. 4, cu respectarea alin .5 din HG 925/2006. Nu se admit completari cu documente dupa data limita de depunere a ofertei.Ofertantul poate sa depuna o declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art. 11, alin. 4 si 5 din HG 925/2006).In conformitate cu art. 189 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a verifica/controla - direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului in care operatorul economic este stabilit si cu conditia acordului acestei autoritati - capacitatile de productie ale furnizorului sau capacitatea tehnica a prestatorului, metodele de studiu si cercetare utilizate, precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Daca oferta este depusa de un grup deagenti economici asociati, pentru abeneficia deprevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Daca mai multi operatori economici prezinta oferte, clasate pe primul loc, cu pret egal se va solicita reofertarea propunerii financiare, in plic inchis, pana la departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CE Rovinari SA
Adresa postala: str. Energeticianului , nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer