Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Curatiri decantoare , rezervoare , camine , predarea deseurilor rezultate si calibrarea rezervoarelor ''


Anunt de participare (utilitati) numarul 138479/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: str. Garii, nr. 2 a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul OTIP, Tel. +40 256/200475, In atentia: dl. ing. Beidac Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 256/200475, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Curatiri decantoare , rezervoare , camine , predarea deseurilor rezultate si calibrarea rezervoarelor ''
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Subunitatile STFC Timisoara
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curatiri decantoare , rezervoare , camine , predarea deseurilor rezultate si calibrarea rezervoarelor de la subunitatilor STFC Timisoara?Cod CPV 90913000-0
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90913000-0 - Servicii de curatare a cisternelor si a rezervoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 1500 lei , valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se va depune in contul nr.RO34BPOS36003308034ROL01 sau la casierie, OP ; scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, in orig; -orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul unei contestatii , in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare, va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor de achizitie publica: 5% fara TVA(2, 5% pt.IMM)din valoarea de atribuire a contractului b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180;
b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui
ANRMAP nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Anexa: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.
d) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691) din OUG nr. 34/2006persoane cu functie de decizie : Alexandru Silvasan - Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Beidac Cristian ? resp contract Serv OTIP. , Glujdea Sandu ?ec. Serv. A.A.A., BrindescuTraian - Sef Birou Juridic , Gligu Eugenia ? Sef Serv.Conta. Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.e) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
f) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala din care sa reiasa obligatiile exigibile;
g) Certificat de inregistrare in scopuri de TVA.Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata de necesitatea prezentarii de catre
operatorii economici, participanti la procedura a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare. a) Certificat constatator, in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei, conform art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul
teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Solicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii de catre
operatorii economici, participanti la procedura a dovezii ca, domeniul de activitate ai ofertantului
corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheia.b) Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat:
- Autorizatie de mediu pentru colectare, transport, procesare/eliminare deseuri periculoase ;
- Antrepozit fiscal sau Autorizatie de utilizator final ;
- Autorizatie BRML;
- Licenta de transport deseuri periculoase .Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata de necesitatea dovedirii de catre operatorii economici, participanti la procedura, a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la data de 31.12.2010 sau 30.06.2011, in copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata; vizat si inregistrat de organele competente -b) informatii generale si declaratie privind media cifrei de afaceri intr-o perioada care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata de necesitatea prezentarii de catre
operatorii economici, participanti la procedura a dovezilor existentei resurselor financiare necesare
indeplinirii contractului de servicii ce urmeaza a se incheia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna prestatie pentru cele mai importante servicii si care vor contine valori, perioada si locul prestatiei serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Serviciile prestate se confirma prin prezentarea unui numar de minim 1 document/contract/p-v de receptie, maxim 2 documente/contracte/p-v de receptie emise de benef la care se face referire in lista, prin care se confirma prestatia unor servicii similare, in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul" de catre reprez legal al firmei, cf art.5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea crit de cal si selectie. Documentele/contractele/procesele-verbale solicitate trebuie sa se refere la servicii cuprinse in lista serviciil
b) Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
c) Declaratie pe propria raspundere referitoare subcontractanti;
d) Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Se vor prezenta, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii si de mediu SR EN ISO 9001, sau echivalent si ISO 14001.
In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Solicitarea de impunere a acestei cerinte este determinata de necesitatea asigurarii ca serviciile executate sunt supravegheate de sistemul de calitate implementat de executant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P37/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 10:00
Locul: STFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc , contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Documentatia este accesibila gratuit la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-Cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal cf art. 256^2/OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STFC Timisoara - Biroul juridic
Adresa postala: Str. Garii, nr. 2a, Localitatea: -Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. +40 256/201654, Email: [email protected], Fax: +40 256/201654, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer