Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cursuri de perfectionare pentru personalul TESAdin activitatea de producere a energiei electrice in hidrocentrale


Anunt de participare (utilitati) numarul 119991/22.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Liviu Dumitrescu, Tel. 0213052538, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cursuri de perfectionare pentru personalul TESAdin activitatea de producere a energiei electrice in hidrocentrale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Locatiile prestatorului si alte locatii din tara, prevazute in Caietul de sarcini, la pct. II
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cursuri de perfectionare pentru personalul TESA din activitatea de producere a energiei electrice in hidrocentrale?Lotul I Cursuri de perfectionare pentru domeniile: Dezvoltare, Exploatare, Tehnic, Mentenanta, Furnizare;Lotul II Cursuri de perfectionare pentru domaniul Achizitii publice;Lotul III Cursuri de perfectionare pentru domeniul Economic;
Lotul IV Cursuri de perfectionare pentru domeniul IT;
Lotul V Cursuri de perfectionare pentru domeniul Limbi straine;
Lotul VI Cursuri de perfectionare pentru domeniul Management;
Lotul VII Cursuri de perfectionare pentru domeniul Management;
Lotul VIII Cursuri de perfectionare pentru domeniul Relatii Publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cursuri de perfectionare pentru personalul TESA din activitatea de producere a energiei electrice in hidrocentrale?Lotul I Cursuri de perfectionare pentru domeniile: Dezvoltare, Exploatare, Tehnic, Mentenanta, Furnizare;Lotul II Cursuri de perfectionare pentru domaniul Achizitii publice;Lotul III Cursuri de perfectionare pentru domeniul Economic;
Lotul IV Cursuri de perfectionare pentru domeniul IT;
Lotul V Cursuri de perfectionare pentru domeniul Limbi straine;
Lotul VI Cursuri de perfectionare pentru domeniul Management;
Lotul VII Cursuri de perfectionare pentru domeniul Management;
Lotul VIII Cursuri de perfectionare pentru domeniul Relatii Publice
Valoarea estimata fara TVA: 860, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantumde 5% din valoarea fiecarui contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: a) prezentare Formular nr. 2 , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)
b) Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).
c) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor( original sau copie legalizata).
In cazul in care sunt inregistrati cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorii economici vor fi exclusi din procedura.
Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: a) Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata
b) Certificat de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 ? copie semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul
c) Documente aflate in termenul de valabilitate care sa ateste ca ofertantul este acreditat CNFPA, Ministerul Educatiei, cercetarii, Tineretului si Sportului, sau echivalent, pentru cursurile ofertate.
Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 11:00
Locul: S.C. HIDROELECTRICA S.A. Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A. - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, etaj 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 021/303.250.00, Email:  [email protected], Fax:  021/303.25.64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2011 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer