Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CUTII DE DISTRIBUTIE pentru EDM, EDB, EDD


Anunt de participare (utilitati) numarul 112383/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Lefter, Tel. 021-2065081, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Procurement, Tel. 021-2065081, In atentia:  Mihaela Lefter, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Procurement, Tel. 021-2065081, In atentia:  Mihaela Lefter, Fax:  021-3175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Procurement, Tel. 021-2065081, In atentia:  Mihaela Lefter, Fax:  021-3175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CUTII DE DISTRIBUTIE pentru EDM, EDB, EDD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1: Depozit central ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SUD ?Sos. Alexandriei , nr.544, loc. Bragadiru, judetul Ilfov
Lot 2: Depozit Euroccooper Enel Distributie Banat, Loc. Timisoara, Calea Aradului nr.216, Bifurcatia 4, jud. Timis
Lot 3: Depozitul central Transystem Enel Distributie Dobrogea, Loc. Lumina, Str Tulcei, nr135, jud Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 029, 892.99 si 3, 011, 165.51RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CUTII DE DISTRIBUTIE pentru EDM, EDB, EDD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213100-3 - Cutii de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: CUTII DE DISTRIBUTIE pentru Enel Distributie Muntenia:
- Tablou JT pt Intreruptoare cant min 240 buc, cant max 321 buc
- Cutie PTA pe Intrerupatori JT cant min 170 buc, cant max 200 buc
- Soclu pt cutie+ telai cant min 1700 buc, cant max 2000 buc
- Inchizatoare cutie rasina cant min 1700 buc, cant max 2000 buc
Lot 2: CUTII DE DISTRIBUTIE pentru Enel Distributie Banat
- Cadru suport pt tablou JT-DS cant min 65 buc, cant max 100 buc
- Placa de inchidere pt tablouri JT DY 3003/1 cant min 26 buc, cant max 40 buc
- Placa de inchidere pt tablouri JT DY 3003/2 cant min 26 buc, cant max 40 buc
- Tablou JT pt Intreruptoare DY 3009/1 cant min 65 buc, cant max 100 buc
- Tablouri JT pt Intreruptoare DY 3009/2 cant min 13 buc, cant max 20 buc
- Tablouri JT pt Intreruptoare DY 3009/3 cant min 26 buc, cant max 40 buc
- Tablou electric servicii auxiliare PT MT/JT DY 3016 cant min 140 buc, cant max 343 buc
- Cutie PTA pe Intrerupatori JT cant min 39 buc, cant max 60 bucLot 3: CUTII DE DISTRIBUTIE pentru Enel Distributie Dobrogea
- Cadru suport pt Tablou JT-DS cant min 936, cant max 1440 buc
- Caseta stradala DS4523 cant min 975 buc, cant max 1500 buc
- Caseta stradala DS4522/2 cant min 845 buc, cant max 1300 buc
- Placa de inchidere pt Tablouri JT DY3003/1 cant min 52 buc, cant max 80 buc
- Placa de inchidere pt Tablouri JT DY3003/2 cant min 52 buc, cant max 80 buc
- Tablou JT pt Intreruptoare DY 3009/1 cant min 736 buc, cant max 1156 buc
- Tablou JT pt Intreruptoare DY 3009/2 cant min 130 buc, cant max 200 buc
- Tablou JT pt Intreruptoare DY 3009/3 cant min 26 buc, cant max 40 buc
- Tablou electric servicii auxiliare PT MT/JT DY3016 cant min 308 buc, cant max 588 buc
- Cutie PTA pe Intrerupatori JT cant min 130 buc, cant max 200 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 029, 892.99 si 3, 011, 165.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1 :9.090 lei/4545 lei in cazul IMM-urilorLot 2:2.810 lei/1.405 lei in cazul IMM-urilorLot 3:24.240 lei / 12.120 lei in cazul IMM-urilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009)Informatii privind situatia financiara ? Formular F4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul F4 nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde livrari de produse similare prestate in ultimii 3 ani, de natura produselor furnizate ofertate, a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta - Formular F5.
Produsele furnizate cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite recomandari emise de beneficiari. Produsele furnizate care nu sunt insotite de recomandari nu se vor lua in considerare la insumarea valorilor. Prezentarea de recomandari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSIOfertantul va prezenta documente care atesta ca la data depunerii candidaturii, produsele ofertate au fost omologate tehnic, conformprocedurii ?Omologarea si certificarea materialelor, probe de tip pe prototipuri? (OM?CERT 01 RO) din Anexa 2 la Conditii Generale Furnizare
ISO 9001:2000
ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Conf.art.38 al.3 HGR925/2006, autorit.contr.are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantiicare au depus oferte admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA656
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 14:30
Locul: SC Enel Distributie Muntenia SA Bucuresti, B-dul I. Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Corpul C, Etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Tipul procedurii: Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare accelerata. Motivatie accelerare procedura: procedura de achizitie a fost aleasa , in conformitate cu art. 110, alin 1, lit.b) coroborat cu art 113, alin 2 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006la data prezentei, privind achizitiile publice aprobata prin Legea 337/2006, modificata si completata prin Legea 128/2007 si OUG 94/2007 (cu modificarile la zi), avand in vedere necesitatea achizitiei in regim de urgenta aacestor echipamentepentru executarea lucrarilor de exploatare si mentenanta cu forte proprii in instalatiile SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA , BANAT SI DOBROGEA, necesitatea realizarii in termen a lucrarilor prevazute in Programul de investitii pe anul 2011 si pentru care Enel se obliga de a pune la dispozitie materiale stategice, riscul producerii de avarii in perioada imediat urmatoare, din cauza timpului nefavorabil, pentru care este necesar sa existe materiale necesare in vederea evitariiintreruperilor functionarii retelei de distributie a energiei electrice si a repercursiunilor asupra clientilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax:  021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-2065081, ,Fax:  021-3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer