Licitatie Publica - Cutite pentru minerit
Anunt de participare numarul 1437/06.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: BAZA DE APROVIZIONARE TRANSPORT SERVICII MOTRU, Localitatea: MOTRU, Cod postal: COD 215200, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA URSU, Tel.0726/120090, 0723/803853, In atentia: BIROU P.U.C., Email: [email protected], Fax: 0253-410085, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cutite pentru minerit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BATS MOTRU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionare cutite pentru minerit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14500000-6 - Produse conexe de exploatare miniera si in cariera (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1788 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 88, 740RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.03.2007 pana la 21.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
887 RON.Pentru IMM-uri se accepta 50% din valoarea garantiei de participare. Garantia de participare se va constitui in contul de garantii al BATS MOTRU RO06BPOS20202887162ROL01-BANC POST MOTRU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata prin compensare cu energie electrica si alte formein termen de 90 de zile de la facturare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE SAU ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif privind indep oblig de plata a imp , tax si CAS catre bug comp ale Bug gen conCertif emis de Of Regis si Comertului it si Certif de inreg emis de Camera de Comert si ind
Pt pers fiz rom
Se sol autoriz de func, prec si orice alt doc edif cons nec pentru dov apart la cat prof impusa de indep cont
Pt pers jur/fiz str
Doc edif care sa dov o forma de inreg ca pers jur sau de inregis /ates ori apart din p de v prof, in conf cu prev leg din tara in care cand/ofert este rez
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2006, vizat si inregistrat de organele competente.
Se va prezenta copie dupa bilantul contabil la 30.06.2006, iar pentru firmele nou infiintate, copie dupa ultima balanta.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 266220 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisainf. genAut prodRecomcert sist calit sau faptul ca sunteti in curs de cert ( pentru prod )Fisa exper simDotspecifNr mediual pers angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc se ridica de la sed BATS MOTRU plata la casieria unit
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2007 09:25