Licitatie Publica - DA EIP-MANUSI PROTECTIE,COJOCEL, ECHIPAMENT SUDURA, CUREA LAMPA MINA
Anunt de participare (utilitati) numarul 56795/25.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: EUGENIA BARDAN, responsabil procedura, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
DA EIP-MANUSI PROTECTIE, COJOCEL, ECHIPAMENT SUDURA, CUREA LAMPA MINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BATS ROVINARI SI BATS MOTRU, SUBORDONATE SNL OLTENIA SA TG JIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE EIP-MANUSI PROTECTIE, COJOCEL, ECHIPAMENT SUDURA, CUREA LAMPA MINA, CONFORM NECESARULUI DIN DA PUBLICATA IN SEAP, www.e-licitatie.ro.VALOAREA ESTIMATA PUBLICATA MAI JOS CONTINE POSIBILITATEA DE SUPLIMENTARE CU PANA LA 35% DIN VALOAREA ESTIMATA INITIAL, DUPA EXPIRAREA PERIOADEI DE VALABILITATE A CONTRACTULUI, CONFORM HG.925, ART.6, PUNCTUL 3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18141000-9 - Manusi de lucru (Rev.1)
17225700-2-Centuri de siguranta (Rev.1)
18131000-6-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.1)
18512100-2-Centuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI PUBLICATA IN SEAP, www.e-licitatie.ro.
Valoarea estimata fara TVA: 143, 217.9RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PART.: 2011 LEI, DEPUSA IN CONTUL RO49RNCB01490345625500007, BCR TG JIU, PE FIECARE REP, CF.DOC.GARANTIE BUNA EXEC: 10%DIN VAL.CONTRACTULUI.GARANTIA TEHNICA: CF.SPECIFICATIILOR CAIET SARCINI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA DIN SURSE PROPRII, PRIN MODALITATI LEGALE DE PLATA IN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA ULTIMA FACTURA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL ASOCIERII MAI MULTOR OFERTANTI, ASOCIEREA VA FI LEGALIZATA CU DESEMNAREA UNUI LIDER FARA OBLIGATIA FORMARII UNEI NOI PERSOANE JURIDICE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
CONTRACTUL INTRA SUB INCIDENTA OUG 34/2006, ART. 43 SI LEGII NR. 448/2006 PRIVIND PROTECTIA SI PROMOVAREA DREPTURILOR PERSOANELOR CU HANDICAP-REPUBLICARE. CONTRACTUL ESTE REZERVAT UNOR ATELIERE PROTEJATE.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale operator economic.Declaratie privind eligibilitatea, cf.formularului 12A si declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cf.formularului 12B.Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului si Comertului. Certificat Constatator emis cu cel mult 30 de zile inaintea procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-aut.pt.livr.prod.de la prod.sau contractul de comerc.intre produc.si dealerul aut; -declar.conf.de la prod.in orig.sau copie pt.prod.ofertat;
-Fisa tehnica a prod.-nu se admit fise imprimate de pe internet sau alte doc.copiate, fara antetul prod.); -cert.sist.cal.pt.prod.sau dealer;lista lab, masini, pers.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
16193
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 10:00
Locul: Sediul SNL Oltenia SA Tg Jiu, sala de licitatii a Directiei Comerciale
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SE SOLICITA MOSTRE DIN FIECARE TIP DE PRODUS OFERTAT, CONFORM CERINTELOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE PUBLICATA IN SEAP. CONTRACTUL ESTE REZERVAT UNOR ATELIERE PROTEJATE, IN TEMEIUL OUG 34/2006, ART. 43 SI AL LEGII NR. 448/2006, ART. 78.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA, SECTIA COMERCIALA SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR.NICOLAE TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA SA TG JIU-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725531129, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 15:25