Licitatie Publica - Dale de peron, dale de pasaj interioare si exterioare
Anunt de participare (utilitati) numarul 111246/15.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel. 0264/598869, Email: [email protected], Fax: 0264/598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dale de peron, dale de pasaj interioare si exterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit furnizor
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea dalelor de beton pentru peron, a dalelor de beton interiore pentru trecerile la nivel cu CF, a dalelor de beton exterioare pentru trecerile la nivel cu CF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44114250-9 - Dale din beton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 1170 buc dale de beton pentru peron, a 544 buc. dale de beton interiore pentru trecerile la nivel cu CF, a 1088 dale de beton exterioare pentru trecerile la nivel cu CF
Valoarea estimata fara TVA: 439, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este :8700 lei sau 4350 lei pentru IMM; Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/20063.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/20064.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, subcontractant, asociat)6.Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial8. Autorizatie de furnizor feroviar vizata la zi9.Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si de fabricatie pentru produs
10.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice11.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice9.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine contractul de furnizare produse .2.Bilantul contabil din anul 2009 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind subcontractantii
2. Lista principalelor livrari de produse si demonstratra experientei similare prin prezentarea unui contract cu o valoare mai mare sau egala cu 400.000lei, recomandari
3. Declaratie privind personalul
4. Informatii privind dotarile
5.Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 11:00
Locul: Sucursala regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr.17, et. I sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400113, Romania, Tel. 0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic al Sucursalei Regionala CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. 0264/430468, Email: [email protected], Fax: 0264/430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 10:43