Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dale prefabricate de beton armat pentru trecerile la nivel cu calea ferata in aliniament sau curbe cu raza R>401 m, inclusiv servicii de transport la locatiile stabilite


Anunt de participare (utilitati) numarul 108429/24.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR"SA - prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea si Adriana Cioroianu, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR"SA - prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea si Adriana Cioroianu, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR"SA - prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea si Adriana Cioroianu, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dale prefabricate de beton armat pentru trecerile la nivel cu calea ferata in aliniament sau curbe cu raza R>401 m, inclusiv servicii de transport la locatiile stabilite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea dalelor se va face de catre furnizor, pe cheltuiala sain urmatoarele locatii: Pitesti, Rosiori, Caracal, Rm. Valcea, Turnu Severin, Tg. Jiu, Craiova, Piatra Olt
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea de dale prefabricate din beton armat ce intra in alcatuirea trecerilor la nivel si sunt de urmatoarele tipuri:
-dale interioare de capat IC (intre sine, la capetele trecerii de nivel);
-dale interioare I ( intre sine, in corpul trecerii la nivel);
-dale exterioare E (in afara sinelor, de o parte si de alta)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44114250-9 - Dale din beton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
dale interior ? 488 buc.
dale exterior ? 924 buc.
dale interior de capat ? 70 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 377, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 7.560lei ; Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA ; IMM -ruile beneficiara de o reducere de 50% a acestor valori
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/20063.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/20064.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, subcontractant, asociat)5.Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial7.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice8.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice9.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine contractul de furnizare produse .Ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a contractului in valoare de 700.000 lei, respectiv164.663 euroEchivalenta in euro s-a stabilit corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei , respectiv 4, 2511 lei - 1 euro la data de 22.09.2010 ).2.Bilantul contabil din anul 2009 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de producator sau Autorizare de la producator pentru livrarea produselor2.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract sau cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare care insumate au o valoare egala sau mai mare de370.000 lei, fara TVA, respectiv87.036 euro.Echivalenta in euro s-a stabilit corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei , respectiv 4, 2511 lei - 1 euro la data de 22.09.2010 ).3.a)Daca ofertantul are calitatea de producator, va prezenta: - Autorizatie de furnizor feroviar vizata la zi- Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si de fabricatie sau agrement tehnic feroviar pentru produs.3.b)Daca ofertantul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta: - Agrement Tehnic Feroviar de comercializare pentru distribuitor.- Autorizatie de furnizor feroviar vizata la zi pentru producator-Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si de fabricatie sau agrement tehnic feroviar pentru produs.4.In cazul in care, ofertantul este declarat castigator, iar valabilitatea Autorizatiei AFER, Omologarii AFER sau a Agrementului tehnic nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se angajeaza ca va prelungi valabilitatea Autorizatiei de furnizor feroviar/Agrement tehnic, pe toata durata de derulare a contractului si va depune la autoritatea contractanta prelungirea valabilitatii acestora5.certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punctului A.5.1 din FDA: Nr. de runde :1(una); durata rundei: 1 zi(24 ore); Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52/6/826/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 10:00
Locul: Sucursala Regionala CF Craiova, Birou Achizitii Publice, cam. 204, tel. 0351403282
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt la sectiunea "Documentatie si clarificari)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200134, Romania, Tel. 0251418568, Email:  [email protected], Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Regionala CF Craiova- Oficiul Juridic
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 5-7, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax:  0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer