Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „DALI - Dezvoltarea colaborarii rom?-maghiare privind apararea ?otriva inundatiilor ?zona de frontiera" jud. Bihor.


Anunt de participare numarul 99732/07.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  ref. Luminita Cracea, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala:  str. Mihai Eminescu nr.18, jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Licitatii, Tel. 0259 417509, In atentia:  ing. Iudit IMRE, Email:  [email protected], Fax:  0259416061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala:  str. Mihai Eminescu nr.18, jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Licitatii, Tel. 0259 417509, In atentia:  ing. Iudit IMRE, Email:  [email protected], Fax:  0259416061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala:  str. Mihai Eminescu nr.18, jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Licitatii, Tel. 0259 417509, In atentia:  ing. Iudit IMRE, Email:  [email protected], Fax:  0259416061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„DALI - Dezvoltarea colaborarii rom?-maghiare privind apararea ?otriva inundatiilor ?zona de frontiera" jud. Bihor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ANIF-RA, Sucursala Teritoriala Somes Cris
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea DALI la obiectivul: Dezvoltarea colaborarii rom?-maghiare privind apararea ?otriva inundatiilor ?zona de frontiera, jud. Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 334RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 200 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri UE si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.ne?adr.?rev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.?epl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Certif.de ?atric.la Oficiul Registrului si Comertului, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de ?eg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.?Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min. 22.000 lei, resp. 5.302euro pt.1 euro = 4, 1492 la data 05.05.2010(curs BNR); Bilant.cont.la data de 31.12.2008, viz.de organ.compet.?domeniu si balanta de verif.la 31.03.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.privind lista princ.serv.?ult.3 ani, fisa ref.la 1contr.inch. cu 1 benef./client ins.de copie contr., a actelor adit., recomandarea din partea benef./clientului resp.Se va prez: P.V.la term.serv.de proiectare sau P.V.de receptie definitiva;Inch.si indepl.?ult.3 ani a 1 contr.cu valoare de min.11.000lei(faraTVA), resp. 2.651euro, pt.1euro=4, 1492 lei la 05.05.2010(curs BNR);Rec.din partea altor benef., Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond., Decl.priv.utilajele, inst, echip.tehnice de care disp.op.ec.pt.indepl. coresp.a contr.; Pt.verif.proiect se solicita: atestat A9, B7, D; Certif.atestare ?proiect.lucr.de IF, cf.Ord. MADR nr.239/23.03.2007 sau a Ord.MADR nr.182/2009.Info.priv.subcontr.: Decl.priv.partile din contr.care sunt indepl.de catre acestia;Prez.dosarului propriu de cond.si asig.calit.serv.sau ISO 9001 in domeniul de proiectare IF sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 10:00
Locul: sediul ANIF RA Sucursala Teritoriala Somes Cris: Oradea, str. Mihai Eminescu nr.18, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii ?uterniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 - 319.51.81, Fax:  021-319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer