Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DALI+PT+DE+CS si executie inchidere terasa cabinet etaj I Corp D Palat Administrativ


Anunt de participare numarul 92482/21.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Publice cam 132, Tel.0239.619.600 int 249, In atentia: MOISIU NICOLAE POPESCU IONICA, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae Popescu Ionica, Fax: 0239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239619600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DALI+PT+DE+CS si executie inchidere terasa cabinet etaj I Corp D Palat Administrativ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul ofertantuluiCorp D Palat Administrativ situat in Braila, Pta Independentei nr. 1
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Corpul D al Palatului Administrativ al Consiliului Judetean Braila dispune la etajul 1 de o terasa circulabila in suprafata de cca. 206 mp. cu acces direct din birourile adiacente.Se doreste realizarea pe terasa circulabila de la etajul I in suprafata desfasurata de cca. 203mp a unei sali pentru intalniri cu presa, sedinte de consiliu sau cu alte ocazii de comunicari oficiale ale Consiliului Judetean Braila.In acest sens s-a efectuat o expertiza tehnica a corpului D care, impreuna cu studiul geotehnic se vor pune la dispozitia proiectantului de catre Consiliul Judetean Braila.NOTA: Lista de dotari, care va fi cuprinsa in devizul general, nu face obiectul prezentei achizitii si va fi stabilita impreuna cu beneficiarul.Proiectul va cuprinde parte scrisa si desenata: arhitectura, structura, instalatii si liste cantitati de lucrari, conform HG 28/2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.ProiectareaAchizitorul va preda documentatia tehnico-economica in doua etape:
- etapa I documentatia de avizare a lucrarilor de interventie se va preda in termen de 10 de zile de la semnarea contractului;
- etapa II PT+DE+CS, documentatii pentru obtinerea avizelor si acorduri si documentatia DTAC se va preda in termen de 20 zile de la aprobare/insusirea indicatorilor tehnico - economici.
2. Executia
Termen de executie lucrari: maximum 90 de zile.
Termenul de garantie a lucrarilor nu va fi mai mare de 24 luni si mai mic de 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 596, 638.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare = 10000 perioada valabilitate = 60 zile Garantia buna executie 10 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul CJ Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar eligibilit si privind neincadrarea in preved art 181 OUG 34/2006 Formular 12A si 12BCertificate plata obligatii buget general consolidat de stat eliberat de DGFP si obligatii buget local eliberat Primarii. Documentele sa fie valabile la data deschiderii si se vor prezenta in original sau copie legalizataCertificat constatator si inregistrare emis ORC Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Document edificator dovedire eligibilitate - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata buget stat si local Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Pt demonstrare indeplin criterii calificare of are dreptul de a prezenta o Declaratie pe propria raspundere + anexa in care sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de 1.100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiForm 12E
Se solicita indeplinirea si finalizarea a 1 contract de servicii similare in valoare de 53000 lei, privind elaborarea de proiecte pentru constructii structura metalica usoara Se va prezenta fisa de experienta similara pentru contractul similar intocmita conform Form Expinsotita copia contractului recomandarebeneficiarului o copie a proc verb terminareservicii care fac obiectul respectivului contract
Se va prezenta echipa profesionala pentru realizarea contractului, conform cerintelor din Caietul de Sarcini, aceasta fiind formata din:
- sefproiect sa aiba aceasta calitate in minim 5 proiecte similare- specialisti :
1 arhitect cu minim 5 ani experienta in domeniu
1 inginer proiectant cu vechime minim 5 ani specializat in proiectare retele apa-canal
1 inginer proiectant cu vechime minim 5 ani specializat in proiectare instalatii tehnico-edilitare
1 inginer proiectant cu vechime minim 5 ani specializat in proiectarea structurilor de rezistenta
1 inginer proiectant cu vechime minim 3 ani specializat in proiectare instalatii electrice
1 proiectant atestat ptr. sisteme si instalatii de aparare impotriva incendiilor.
Se va prezenta Formularul nr. 11 - Declaratie referitoare la echipa profesionala propusa pentru realizarea contractului de servicii.
Se vor prezenta CV-urile personalului din echipa propusa ptr. realizarea contractului de servicii Formularul nr. 5.Proiectul va fi verificat de verificatori de proiecte atestati de MLPAT. Se vor prezenta fotocopiile atestatelor detinute de verificatorii de proiect.
Se vor prezenta copii dupa documentele de colaborare cu verificatorii de proiecte.
ISO 9001 :2000; ISO 14001 :2004; OHSAS 18001 :1999, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista contractelor prestate in ultimii 5 ani Form 12 FOf sa faca dov indepl 1 contr sim (lucr exec construct struct metalica us) in ult 5 ani care a avut o val de 500000 leiForm exp sim va fi insotit de copia dupa contr nom., recom benef si PVR la term lucr.Se va completa Form 4Decl priv asig cu personalOf treb: -sa disp de un resp teh cu exec lucr care care fac ob prezentei proc; se va prez copia docum de colab cu resp teh cu exec / copia contr ang a ac se va prez copie leg atestat si leg viz la zi pt resp tehn cu exec-sa disp de un resp cu calit atestat in dom lucr urmeaza a fi exec se va prez copia docum de colab cu resp de calit sau copia contr de ang a ac se va prez copia leg a atest-sa disp de 2 sudori autorizati ISCIR in otel si 2 sudori autorizati ISCIR PE; se vor prez copiile docum de colab cu sudori autorizati ISCIR in otel si PE sau copia contr de ang a ac se vor prez copiile leg ale autorizatiilor ISCIR in otel si PE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de predare/executie
20%
Descriere:
3.
Tehnologia propusa de proiectant pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
4.
Termenul de garantie al lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2010 12:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN BRAILA cam 404 et 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810650, Romania, Tel.0239613370, Email: [email protected], Fax: 0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC sau in justitie, la instanta competenta, in conditiile Legii nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600 int 223, Email: [email protected], Fax: 0239619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2009 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer