Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - de furnizare pentru produsele: ? carcasa reactor?, servicii de montare, instalare/punere in functiune, instruire personal si service in perioada de garantie


Anunt de participare numarul 147404/21.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Alexoaei, Tel. +04 0232201039, In atentia: Ing. Gabriela Alexoaei, Email: [email protected], Fax: +04 0232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din IASI
Adresa postala: b-dul carol I nr 11, Localitatea: IASI, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
de furnizare pentru produsele: ? carcasa reactor?, servicii de montare, instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Universitatii ? Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11-
Tel/fax 0232/201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
livrarea Carcasa reactor pentru camera de simulare a atmosferei: , servicii de montare, instalarea(punere in functiune), instruire personal utilizatorsi service in perioada de garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38970000-5 - Simulator tehnic de cercetare, de testare si stiintific (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
livrarea Carcasa reactor pentru camera de simulare a atmosferei: , servicii de montare, instalarea(punere in functiune), instruire personal utilizatorsi service in perioada de garantie.
Valoarea estimata fara TVA: 176, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
3.520 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM) Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: a) virament in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari de preferat cu corespondent in Romania, confForm nr.8 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prev art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006 si va fi prezentat in original.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante- a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau- a sumei solicitate in numerarEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNRvalabil cu 6 zile inainte dedata limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituitain numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de 1.760 lei, in cazul in care CNSC va respinge pe fond contestatia. 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; Documentul va fi emis in conformitate cu art. 90 alin 1. din HG 925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cu corespondent in Romania; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contractnr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea completare Formular nr.1 Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006 Completare Formular nr.2, Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular nr.9, Sectiunea Formulare si Modele, -Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare Formular nr. 4 Sectiunea Formulare si Modele, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr.34/2006 Completare Formular nr.3si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele;
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele:
Rector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Mihaela-Carmen CretuProrector prof.univ.dr. Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe Popa
Prorector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri LuchianProrector prof.univ.dr. Dumitru Luca
Director general administrativ Bogdan ? Eduard PlescanDirector financiar contabil ? Liliana IftimiaDirector Proiect CERNESIM-conf.Romeo Olariu
Director financiar Proiect CERNESIM -conf.dr. Costica MIHAI
Coordonator achizitii Proiect CERNESIM -conf.dr. Iuliana Gabriela Breaban
Coordonator tehnic Proiect CERNESIM -conf.dr. Naela Costica
Coordonator tehnic Proiect CERNESIM - dr. Ioana Rusu
Administrator financiar ec. Viorel Bolohan
Administrator financiar ing. Gabriela Alexoaei
Administrator financiar ing. Daniela Brighiu
Administrator financiar ec. Gabriela Cretu
Administrator financiar ec. Cosmin-Ilie Ungureanu
Administrator financiar ec. Marius Jechel
Administrator financiar ing. Ionut Alexa
Administrator financiar ing. Petru Nistor
Administrator financiar jr. Dan-Nicolae Tvetcu Persoane juridice/ fizice romane:
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiSe poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Persoane juridice/ fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Nota:
Documentele mentionatemai sus se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriDupa caz, Completare Formular nr. 12
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3122/07.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2013 12:00
Locul: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor candidate se pot prezenta la data si ora deschiderii ofertelor si vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Titlu : Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contractnr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in carevor exista preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru aceasta procedura de achizitie, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.Se vor transmiteFormularul de oferta si Centralizatorul ofertei financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? Iasi
Adresa postala: b-dul Carol I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 0232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer