Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - de furnizare reactivi de biochimie si coagulare cu punerea la dispozitie a analizoarelor


Anunt de participare numarul 142062/20.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA DUMITRESCU, Tel. +40 212228129, Email: [email protected], Fax: +40 212222033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
de furnizare reactivi de biochimie si coagulare cu punerea la dispozitie a analizoarelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 65, 933 si 2, 205, 165RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fondurile bugetare alocate, de regula la un interval de aprox. trei luni. cantitatile minime si maxime ce vor face obiectul unui contract subsecvent fiind cele din caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare reactivi de biochimie si coagulare cu punerea la dispozitie a analizoarelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR. CRT. TIPUL DE ANALIZE U.M. CANTITATEminim maximBIOCHIMIE
1 ac uric test 1.000 12.000
2 albumina test 100 10.000
3 amilaza test 300 10.000
4 amoniu test 10 400
5 bilirubina directa test 300 8.000
6 bilirubina totala test 1.000 20.000
7 calciu test 300 14.000
8 ck total test 200 4.000
9 ck mb test 100 4.000
10 clor test 1.000 28.000
11 colesterol test 1.500 16.000
12 creatinina test 1.500 32.000
13 CTLFe test 10 400
14 fier test 100 10.000
15 fosfataza alcalina test 100 10.000
16 fosfor test 10 400
17 ggt test 3.000 24.000
18 glucoza test 4.000 32.000
19 HDL colesterol test 300 8.000
20 lactat test 10 400
21 LDH test 100 6.000
22 lipaza test 50 3.200
23 magneziu test 100 6.000
24 potasiu test 1.000 28.000
25 proteine serice test 500 14.000
26 proteine urinare test 50 400
27 sodiu test 1.000 28.000
28 TGO test 3.000 28.000
29 TGP test 3.000 28.000
30 trigliceride test 500 12.000
31 uree test 2.000 32.000
COAGULARE
1 APTT test 500 52.000
2 D-Dimer test 10 1.200
3 fibrinogen test 1.000 48.000
4 timp de prototrombina test 1.000 64.000
5 Antitrombina III test 10 100
6 timp de trombina test 10 400
7 proteina C test 10 120
8 Proteina S liberatest 10 120
9 APCRV test 10 160
10 heparina nefractionata test 10 400
11 heparina cu GM mica test 10 400
Valoarea estimata fara TVA: intre 65, 933 si 2, 205, 165RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ptr. lot 1 - valoarea garantiei de participare este de 18.000 lei;Ptr. lot 2 - valoarea garantiei de participare este de 25.000 leiEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: Conf art.86 HG 925/2006. In cazul constituiri prin instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, este de preferat sa fie eliberata de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania. Se va depune conform formularului nr. 11, in original.In cazul in care valoarea garantiei pentru toate loturile ofertate de un operator economic este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Conform art.86 alin6 din HG925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedeste incadrarea in categoria IMM, beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei de participare.Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentrul Liderul Asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura. Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face conf art.278^1 din OUG nr.34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA(5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta Declaratia pe propria raspundere de IMM).Se constituie, de preferat, printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care de preferat are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, conform formularului nr.19.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura completata in conformitate cu formularul 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura in conformitate cu formularul 12B.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu formularul 12C.4.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta).Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie privind conflictul de interese completata in conformitate cu formularul 12D. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: comandant d-na dr Dumitrescu Mihaela, contabil sef Mares Daniela, sef birou achizitii Lungulescu Stefania5.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010).Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completata in conformitate cu formularul 12E.6.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice.Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care se depun ofertele .7.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale.Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care se depun ofertele8.Certificatul de Cazier Fiscal.Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia aflat in termen de valabilitate.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc si care au depus in cadrul procedurii documente in copie, dupa incheierea licitatiei electronice, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii pentru firma ofertanta. Autorizatie din care sa reiasa ca aceasta are in obiectul de activitate comercializarea produselor ofertate.
Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc si care au depus in cadrul procedurii documente in copie, dupa incheierea licitatiei electronice, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale conform formularului nr.2. Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. In cazul ofertantilor clasati pe primul loc si care au depus in cadrul procedurii documente in copie, dupa incheierea licitatiei electronice, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate sau echivalent
Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentul se va afla in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. In cazul ofertantilor clasati pe primul loc si care au depus in cadrul procedurii documente in copie, dupa incheierea licitatiei electronice, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.Documentul va fi eliberat de un organism acreditat, aflat in termen de valabilitate pentru firma ofertanta, la data limita de depunere a ofertelor Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. In cazul ofertantilor clasati pe primul loc si care au depus in cadrul procedurii documente in copie, dupa incheierea licitatiei electronice, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)obiectul procesului de reofertare: pretul b)eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite c)sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor informatii referitoare la: existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, nr participantilor la licitatia electronica, clasament d) in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele initiale. e) Numarul de runde :1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi(24 ore) f)Runda de licitatie electronica se va desfatura cu prelungirea perioadei de licitare, prelungire ce va incepe dupa expirarea timpului alocat perioadei de licitare si numai in conditiile in care intr-un interval prestabilit al rundei (15min) s-a modificat ocupantul primei pozitii in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2013 12:00
Locul: Str Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta o imputernicire scrisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, exista mai multi operatori economici clasati pe primul loc, care au depus oferte egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori economici reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform prevederilor art.256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0521 Bucuresti
Adresa postala: Str. Arh. Ion Mincu, nr.7, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Tel. +40 212222034, Email: [email protected], Fax: +40 212222033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer