Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Decolmatare batal de namol, ob.306/10


Anunt de participare (utilitati) numarul 132690/09.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 750250565, In atentia: Livia DOROBANTU, Email: [email protected], Fax: +40 252315848, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA sub autoritate MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Decolmatare batal de namol, ob.306/10
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: R.A.A.N.-Sucursala ROMAG PRODDrobeta Turnu Severin, Calea Tg. Jiului, km.7, jud. Mehedinti.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de ? Decolmatare batal de namol, ob.306/10?, CPV 90513600- 2, conform Caietului de sarcini nr. ACP 2525-CS (Sucursala ROMAG PROD).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90513600-2 - Servicii de inlaturare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de servicii ce trebuie prestate sunt prevazute in Antemasuratoarea ACP 2525-AMdin Caietul de sarcini nr. ACP 2525-CS .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 099, 798.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 21994leiGarantiei de buna executie va fi de 10% ( 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006
-Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
-Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte un document (contract, proces verbal de receptie) insotit de recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului, prin care sa confirme prestarea de servicii similare serviciilor ce fac obiectul achizitiei.
-Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care poate dispune operatorul economic-Declaratie de disponibilitate cu privire la personalul tehnic de specialitate-Informatii referitoare la personalul de conducere
-Declaratie privind subcontractantii-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul)
-Informatii privind asocierea-document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conf. cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent-document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o runda cu durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2012 12:00
Locul: R. A.ACTIVITATI NUCLEAREDrobeta Tr.Severin, str. Nicolae nr. 1, jud. Mehedinti, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In aplicarea prevederilor de la art. 69^1 din OUG 34/2006 precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul REGIEI AUTONOME pt. Activitati Nucleare care participa la atribuirea contractului de achizitie: Constantin BOLOCAN - Director General RAANDumitru MARCULESCU ? Director Directie Tehnica? R.A.A.N.-ex.Mihai PATRASCU- director - Suc. ROMAG-PRODCristinel CIRNEANU- director adj. MEA - Suc. ROMAG-PRODGabriel STEFANA- sef Birou Reparatii ? R.A.A.N.-ex.Constantin ENACHE- sef Serv. MEA - Suc. ROMAG ?PRODArtemisia POP- sefServ.TPPM - Suc. ROMAG ?PRODStan SMARANDACHE- sefSectie nr.6 - H2S - Suc. ROMAG ?PRODSanda MARTIN- sefInstalatie- H2S - Suc. ROMAG ?PRODIonel EPURAN- Serv. Contabilitate- Suc. ROMAG ?PRODDiana POPESCU- Birou Reparatii ? R.A.A.N.-ex.Valeria BOBOCEL - Serv. Cont.-Juridic ? R.A.A.N.-ex.Elena SEMEN- Serv. MEA - Suc. ROMAG-PRODLivia DOROBANTU - Serv. Achizitii Publice ? R.A.A.N.-ex.Iulian RAICU- Serv. Cont.-Juridic ? R.A.A.N.-ex.Dorina MINZALA - Serv. Cont.-Juridic ? R.A.A.N.-ex.In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita o clarificare transmisa in SEAP, in urma careia operatorii economici vor incarca o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic R.A.A.N.
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga nr.1, Localitatea: Drobeta Tr.Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 252326147, Fax: +40 252323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer