Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Decolmatare lacuri


Anunt de participare numarul 21275/29.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti
Adresa postala: sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8b sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013692, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Nistor, Tel.0788063092, Email: [email protected], Fax: 0212228419
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Decolmatare lacuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
45252124-3 - Lucrari de dragare si de pompare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252124-3 - Lucrari de dragare si de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de decolmatare a lacurilor de pe raul Colentina, specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 250, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 200000 ron Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse bugetare, contract ALPAB.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal asocierii grupului de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, declaratie de eligibilitate, decalaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificate fiscale privind plata taxelor si impozitelor, inclusiv somajul, la bugetul consolidat si cel local (original si copie), copie CUI si statut, experienta similara, min. 3 recomandari (conf. caiet de sarcini), certificat emis de OCR, certificate (conf. CS si fisa de date).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilantul contabil vizat de autoritatile competente (conf. CS si FDA)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Experienta similara: min. o lucrare de decolmatare (dragare) cu o valoare de peste 4000000 ron; -Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 10500000 ron; - Disponibilitati financiare de min. 1200000 ron, etc. conf. CS si FDA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dotarea tehnica, inclusiv mijloace de transport, aparatura masinile si utilajele specializate, conf. CS si FDA (excav. pe senile, buldozer pe senile, excavator pe senile cu cupa, draga, compactor, etc.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conf. cerintelor din CS si FDA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria ALPAB
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2007 10:00
Locul: Locul: Sediul ALPAB
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant autorizat din partea ficarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel-Sectia Contecios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ALPAB - Serviciul investitii-achizitii
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 8 b, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013692, Romania, Tel.0212245862
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 18:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer