Licitatie Publica - Dedicated Zone Fluidics FloPro Research grade and Mini-FloPro Process Analyzers with configured MilliGAT pumps, special configured valves, reactor systems
Anunt de participare numarul 54545/06.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Electrochimie si Materie Condensata
Adresa postala: Strada Dr. A. Paunescu Podeanu, nr. 144, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300569, Romania, Punct(e) de contact: Prof Dr J F (Koos) van Staden, Tel.+4 074 169 5743, Email: [email protected], Fax: 0256201382, Adresa internet (URL): http: //www.incemc.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INCD
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dedicated Zone Fluidics FloPro Research grade and Mini-FloPro Process Analyzers with configured MilliGAT pumps, special configured valves, reactor systems
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PATLAB/INCEMC, Str. Splaiul Independentei, nr. 202, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dedicated Zone Fluidics FloPro Research grade and Mini-FloPro Process Analyzers with configured MilliGAT pumps, special configured valves, reactor systems; All with proper functional accessories for PATLAB ( ALL together as one complete package).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
una bucata care sa includa toate accesoriile prezentate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretulcontractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul de stat (PN2-Capacitati). Plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinte obligatorii: - formular A- certificat cazier fiscalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinte obligatorii: - completare formular B- confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: Cifra de afaceri a ultimului an trebuie sa fie mai mare de 200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: - sa fi avut activitate comerciala cu acelas tip de produs; se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cu nominalizarea beneficiarilor, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.- sa fie autorizat pentru livrarea produsului (Formular C)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 11:30
Locul: Str. Dr. Aurel Paunescu Podeanu, nr. 144, 300569, Timisoara, Timis, Romania, sala 109
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, sector 4, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic INCEMC Timisoara
Adresa postala: Strada Dr. A. Paunescu Podeanu, nr. 144, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300569, Romania, Tel.0256-222119, Email: [email protected], Fax: 0256-201382, Adresa internet (URL): http: //www.incemc.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2008 15:10