Licitatie Publica - Degajare albie minora raul Ialomita in zona podului metalic
Anunt de participare numarul 60074/30.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Hamza, Tel.0243231401, In atentia: Violeta Cucoranu, Email: [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Degajare albie minora raul Ialomita in zona podului metalic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Slobozia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Degajare albie minora raul Ialomita in zona podului metalic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252124-3 - Lucrari de dragare si de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Degajare albie minora raul Ialomita in zona podului metalic. Cantitatile sunt prevazute in caietul de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 625, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-12.000, 00, lei sub forma de scrisoare de garantie bancara;garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i s-a atribuit contractul: contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; certificate constatatoare emise de DGFP privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, la zi; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si codul CAEN corespunzator activitatii care face obiectul contractului; copie certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 vizat de DGFP; informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de min. 1.500.000, 00 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, de aceeasi natura si de complexitate similara lucrarilor solicitate, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; experienta similara-declaratie privind realizarea in ultimii 5 ani a cel putin o lucrare similara(amenajari de poduri si de albie in zona podurilor) cu o valoare de min.60.000, 00 euro, cu prezentarea unei copii a contractului; min. 3 recomandari de la beneficiari pentru contracte similare executate; declaratie privind echipamentele, utilajele si instalatiile: sa detina in proprietate draglina, buldoexcavator de mare capacitate, excavatoare cu cupa, autobasculante, incarcator frontal; informatii privind personalul angajat pentru lucrare-tehnic, de specialitate si de asigurarea calitatii; informatii privind subcontractantii; standarde de asigurare a calitatii-certificare ISO 9001; standarde de protectie a mediului-certificare ISO 14001; standarde de sanatate si securitate-certificare ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
durata executiei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei sau ordin de plata in contul RO62TREZ39121360250XXXXX deschis la Trezoreria Slobozia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 13:00
Locul: Sala de Consiliu a Primariei Slobozia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel.0243/231401, Email: [email protected], Fax: 0243/212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 12:21