Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Degivror aeronave


Anunt de participare (utilitati) numarul 148793/10.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVA
Adresa postala: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200785, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU, Tel. +40 251416860, Email: [email protected], Fax: +40 251411112, Adresa internet (URL): www.aeroportcraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Degivror aeronave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul RA Aeroportul Craiova , Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vehicul autopropulsat nou (Nu se accepta echipamente second-hand.), cu brat si nacela aeriana, echipat cu un sistem de pulverizare a fluidului de degivrare/antigivrare (ADF) - fluid de tip II-IV in sistem de amestec premixat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34960000-4 - Echipament aeroportuar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
degivror aeronave (1 buc.)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 13.500 lei.Cf.art. 43^1 OUG 34/2006, per de valabilitate a gar.de part, este cel putin egala cu per devalab ofertaanume 60 zile de la termenul limita pentru depunerea of..Se constituie conform HG 925/2006, Art.86 prin: 1.Scris.de garantie bancara, conf. Form. 4;2.O.P.in contul A.c., RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC;3.numerar, la casieria Autoritatii Contractante;4.Virament bancar sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare conform art.86, alin(6), din HG nr.925.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2)din Legea nr.346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza conf.prev.OUG 34/2006.In conformitate cu art.278ยน OUG nr.34/2006, modificat prin OUG 77/2012, in situatia in care CNSC respinge o contestatie (...), Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului.(...)b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda sau pentru calcularea echivalentei de mai sus se va tine cont de cursul de schimb oficial al BNR de la data de 01 decembrie 2013. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % (2.5 % pt. IMM) din valoarea contractului, exclusiv tva .Modul deconstituire in cf. cu art.89, 90 , HG 925/2006, : 1.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; 2. prin depunerea la casierie asumei in numerar ; 3.prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Totodata se va avea in vedere prev.HG 1045/19.10.2011, priv modif art.90, alin.3 din HG 925
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
Persoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: Nr.
crt. Nume si prenume functie1. Dumitru Mircea Director General2. Dascalu Luminita Director Economic3. Predescu Adrian Director Tehnic , membru Comisie Evaluare4. Pappa Dan Presedinte CA5. Golumbeanu Alin Membru CA6. Pirvuletu Silviu Mircea Membru CA7. Mustata Carmen Presedinte Comisia Evaluare8. Jianu Mirel Sef Serviciu Explotare Tehnica, Membru al Comisiei de intocmire doc de atrib9. Ciocnitu Doru Sef Serviciu Opertional, Membru al Comisiei de intocmire doc de atrib10. Simcelescu Ana-Maria Membru Comisia Evaluare11. Stancu Gabriela Membru Comisia Evaluare12. Raducanoiu Oana Membru supleant Comisia EvaluarePrezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 8- Prezentare declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si , respectiv art.181 alin. c^1/ Formularul 16 din Sectiunea Formulare.- Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 17 din Sectiunea Formulare.- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conf. Ordin 314/2010 - Formularul 22 din Sectiunea Formulare.- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP teritoriala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara dcelei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertei;
- Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertei;Certificatele vor fi prezentate sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul*. Persoane juridice/ fizice Cerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa furnizarea de produse similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, continand datele reale si actualizate la data limita de depunere a ofertelor.(In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006, certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor in termenul solicitat de autoritatea contractanta.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in original .
Persoane juridice straine
Documente solicitate : documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Alte informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Agrementare AACR. Autorizare (in termen de valabilitate) de la AACR (Autoritatea Aeronautica Civila Romana) ca agent aeronautic autorizat pentru livrarea de echipamente aeroportuare. Furnizorul are obligatia de a prezenta la depunerea ofertei, specificatiile tehnice ale echipamentelor avizate de AACR ,
conform OMT nr. 66/2008 privind ?Utilizarea echipamentelor, instalatiilor, utilajelor si mijloacelor tehnice de aerodrom si de protectie a navigatiei aeriene in desfasurarea activitatiilor aeronautice civile?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Cerinta obligatorie: prezentarea bilantului contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor
solicitate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Modalitatea de indeplinire
bilantul contabil vizat si inregistrat la DGFP -Copie
Informatii generale
Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, respectiv 2013, 2012, 2011.
Cerinta minima: Media Cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, valoare minima impusa: 2.700.000 lei sau echivalentul intr-o alta valuta. In cazul in care cifra de afaceri este exprimataintr-o alta valuta, conversia se va face la cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod
cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.5 din Sectiunea III Formulare
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art 181 lit a, c^1 si d .
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.19 si 23 din sectiunea Formulare
Nota: Conf. Art 185 (2) din OUG 34/2006, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poateconsidera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela asituatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Alte documente financiar contabile relevante.
Modalitatea de indeplinire
Alte documente financiar contabile relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Cerinta obligatorie:
- declaratie cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani
Lista cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani , continand valori, perioada de prestare, beneficiari, recomandari, indiferent daca acestia din urma
sunt autoritati contractante sau clienti privati.
In cazul unei asocieri, aceste informatii se vor completa de catre Lider si va include produse furnizate de catre toti membrii asociatiei in ultimii trei ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12 din Sectiunea III Formulare
Informatii privind experienta similara
Cerinta minima:
Ofertantul va face dovada ca a mai furnizat produse similare, prin prezentarea unui contract .
Pentru demonstrarea experientei similare: se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea a cel putin unui produs similiar.Avand in vedere ca autoritatea contractanta solicita indeplinirea cerintei de experienta similara prin prezentarea unui contract , pentru respectarea anexei nr.2, Ord 509/2011, ANRMAP , in cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul dintre membrii asocierii .
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 9 din Sectiunea III Formulare
Asociere
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita completarea Formularului nr. 13 din Sectiunea III Formulare
Ofertantul va depune certificat care sa ateste asigurarea sistemului calitatii
in domeniul similar obiectului contractului (ISO 9001 sau echivalent)
Modalitatea de indeplinire
certificate emise de organisme independente, original sau copie
In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici, fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza
Modalitatea de indeplinire
certificate emise de organisme independente, original sau copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) in cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA;b) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: ? ofertantii pot vedea numarul de participantiinscrisi la licitatie?.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (email) inregistrata in sistem ca adresa de contact.c) Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.d) Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax la nr. indicat in Sectiunea I, in termen de 24 ore, formularul de oferta financiara cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2964
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2014 11:00
Locul: Sediul RA AEROPORTUL CRAIOVA, str.Calea Bucuresti, nr.325 A, Craiova, judetul Dolj, cod postal :200785
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observator UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu pret egal este: reofertare in plic inchis la solicitarea autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 256~2 OUG 34/2006, in cel mult 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA AEROPORTUL CRAIOVA - BIROUL INVESTITII APROVIZIONARE
Adresa postala: CALEA BUCURESTI 325 A, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200785, Romania, Tel. +40 251416860, Email: [email protected], Fax: +40 251411112, Adresa internet (URL): www.aeroportcraiova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2014 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer