Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Delegare a gestiunii activitatilor de maturat, spalat, stropire, intretinere a cailor publice si de salubrizare a parcurilor si zonelor verzi amenajate precum si curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora p


Concesionare numarul 2236/26.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Anca Purec, Tel. +40 255255000/+40 355080262, In atentia: Purec Anca, Email: [email protected], Fax: +40 255255000, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
?Delegare a gestiunii activitatilor de maturat, spalat, stropire, intretinere a cailor publice si de salubrizare a parcurilor si zonelor verzi amenajate precum si curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet din cadrul serviciului de salubrizare in Municipiul Resita?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Aria administrativa a Municipiului Resita
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
MATURATUL, SPALATUL, STROPIREASIINTRETINEREACAILORPUBLICESISALUBRIZAREAPARCURILOR SI A ZONELOR VERZICURATAREA SITRANSPORTULZAPEZIIDEPE CAILE PUBLICESIMENTINEREAINFUNCTIUNEAACESTORA PE TIMP DE POLEI SAU DE INGHET
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90611000-3 - Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
90610000-6-Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
90612000-0-Servicii de maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
?Delegare a gestiunii activitatilor de maturat, spalat, stropire, intretinere a cailor publice si de salubrizare a parcurilor si zonelor verzi amenajate precum si curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet din cadrul serviciului de salubrizare in Municipiul Resita?
Valoarea estimata fara TVA: 27, 220, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Formular 2, Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Formular 3, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006-Formular 27(Conform Diapozitiei Nr. 472 din 02.02.2012, echipa de evaluare este: Presedinte: Barbu Octavian, Membrii: Purec Anca, Stingu Ana, Danciu Daniela, Stingu Petru Ionel, Membrii Supleanti: Chetan Laurentiu, Burileanu Cornelia, Reprezentant legal: Primar- Mihai Stepanescu, Viceprimar-Pamfil Cristian, Viceprimar- Simescu Sorin Daniel, Secretarul primariei- Bucur Lucian Cornel), Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut de Ordinul 314/2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular 1, Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 0(In cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei, acordul de asociere-Formular 21, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului-Formular 22/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul aut contractante de a solicita legalizarea asocierii). Licenta ANRSC minim clasa 2 (cerinta minima de calificare)Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documentele care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraValoarea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani, a operatorului economic sa fie mai mare decat2.700.000 lei, fara TVA-bilanturile contabile pe anul 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate la organele abilitate
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat sau sa aiba in executie in ultimii 3 ani un contract similar, maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa aiba o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 2.700.000 lei/an, fara TVA.Copii dupa contr. care certifica experienta similara sau copii de pe parti relevante ale contr. insotite de copii ale PV de receptie finale sau intermediare de la terminarea serviciilor.Recomandari de la beneficiari pentru serviciile similare din care sa reiasa ca serviciile au fost executate in termen si pentru cel putin un contract din cele prezentate ca experienta similara.2. Informatii privinddotarea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca va avea la dispozitie, la momentul semnarii contractului urmatoarele utilaje: 2 utilaje pentru activitatea de maturat mecanizat, 2 utilaje pentru colectarea si transportul deseurilor stradale, 2 autocompactoare si 1 incarcator frontal, 2 utilaje de spalat/sropit, minim 4 utilaje echipate cu scarita (raspanditor automatizat) si plug, minim un utilaj pentru transportul zapezii.3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii referitoare la studii, ptregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere si a pers. responsabile pt executia lucrarilor.4.Informatii privind subcontractatii5. Informatii privind asociatiiStandarde de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalentStandarde de protectia mediuluiISO 14001:2004 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Programul si sistemul de supraveghere, de organizare si control al serviciului public de salubrizare ce face obiectul delegarii de gestiune 20.00Impartirea riscului si a raspunderii intre autoritatea administratiei publice locale si ofertant 5.00Sistemul de asigurare si garantiile propuse pentru implementarea activitatilor de salubritate. 5.00Pretul ofertei 30.00Nivelul propus al redeventei 10.00Proceduri si metode de eficentizare propuse 10.00Metode de protejare a mediului 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.12.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Modalitatea de departajare a ofertelor cu punctaj egal se va face astfel: In cazul in care doua oferte au punctaj egal, la Factorul de evaluare-RETUL OFERTEI (Nivelul Tarifelor), se va considera castigatoare oferta cu cele mai mici tarife.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Biroul juridic, aplicarea legilor proprietatii si contencios administrativ
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. +40 255211692, Email: [email protected], Fax: +40 255215314, Adresa internet (URL): http: //www.primaria-resita.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer