Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Delegare a gestiunii activitatilor de maturat, spalat, stropire, intretinere a cailor publice si de salubrizare a parcurilor si a zonelor verzi amenajate in Municipiul Resita?


Concesionare numarul 2331/21.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Anca Purec, Tel. +40 255216132/+40 355080262, Email: [email protected], Fax: +40 255255000, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
?Delegare a gestiunii activitatilor de maturat, spalat, stropire, intretinere a cailor publice si de salubrizare a parcurilor si a zonelor verzi amenajate in Municipiul Resita?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Aria administrativa a Municipiului Resita
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
MATURATUL, SPALATUL, STROPIREA SI INTRETINEREA CAILOR PUBLICE SI SALUBRIZAREA PARCURILOR SI A ZONELOR VERZI AMENAJATE
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90610000-6 - Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
77313000-7-Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.2)
90611000-3-Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
90612000-0-Servicii de maturare a strazilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Delegare a gestiunii activitatilor de maturat, spalat, stropire, intretinere a cailor publice si de salubrizare a parcurilor si a zonelor verzi amenajate in Municipiul Resita?
Valoarea estimata fara TVA: 22, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Formular 2, Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Formular 3, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006-Formular 27 (Conform Dispozitiei Nr. 7628 din 22.04.2013, echipa de evaluare este: Presedinte: Barbu Octavian, Membrii: Purec Anca, Davidescu Daciana, Danciu Daniela, Stingu Petru Ionel, Membrii Supleanti: Chetan Laurentiu, Burileanu Cornelia) ?i potrivit art.33¹ alin. (4) din O.U.G. nr.34/2006, astfel cum a fost completata ?i modificata prin O.U.G. nr.77/2012, ca persoanele mai jos men?ionate, de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante si pot influenta continutul documentatiei de atribuire sau procedura de atribuire: 1.StepanescuMihai?Primar, 2.Crina Ioan-Viceprimar, 3.Bucur Lucian Cornel-Secretar 4.Enuica Cristina, 5.Asofroniei Uzun Maria, 6.Gartoi Marius ? Liviu, 7.Bilt Valeria, 8.Moise Nicolae Doranel 9.Lupu Elena Ana, Consilieri locali: 10.Amariei Constantin, 11.Balean Marius Mihai, 12.Borchescu Elena. 13.Durut Gabriel Dumitru, 14.Hamat Codruta Oana, 15.Lup?a Valentin Cristian, 16.Marsalic Jaro Norbert 17.Marta Remus, 18.Mihaila Costel, 19.Mone Mariana Magdalena, 20.Nasturel Gheorghe 21.Panfil Cristian, 22.Pascu Florian, 23.Preda Maria, 24.Purec Petrica Ionut Sebastian, 25.Secasan Dumitru, 26.Strain Efrem, 27.Stiopoane Petru, 28.Turcas Florin Viorel, 29.Voina Lucian Sorin, 30.Barbu Octavian, 31.Purec Anca, 32.Davidescu Daciana, 33.Danciu Daniela, 34.Stingu Petru Ionel, 35.Burileanu Cornelia, 36.Chetan Laurentiu, Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut de Ordinul 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular 1, Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale de la sediu, puncte de lucru si filiale ale ofertantului, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 0 (In cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei, acordul de asociere-Formular 21, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului-Formular 22/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul aut contractante de a solicita legalizarea asocierii). Certificat constatator - informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documentele care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraValoarea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani, a operatorului economic sa fie mai mare decat 4.400.000 lei, fara TVA-bilanturile contabile pe anul 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele abilitateModalitatea de indeplinireCurs mediu anual Lei/Euro comunicat de BNR: Anul 2010 ? 1 euro = 4.2848 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4.3197 leiAnul 2012 ? 1 euro = 4.4282 lei- Declaratie privind cifra globala de afaceri din ultimii 3 ani.-Informatii privind obligatiile contractuale in curs-Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat sau sa aiba in executie in ultimii 3 ani un contract similar, maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa aiba o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de2.200.000 lei, fara TVA.Operatorii economici vor prezenta orice document din care sa rezulte prestarea serviciilor.Modalitatea de indeplinireOfertantii, conform art.188, alin. 2, lit.a din OUG 34/2006 li se va permite depunerea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor se realiziaza printr-o declarartie a operatorului economic, si sa respecte prevederile din HCL Resita nr.97/2011 (disponibile pe site-ul http: //www.primaria-resita.ro.) Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; receptii amanate sau respinse din cauza parametrilor de calitate.2. Informatii privind dotarea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca va avea la dispozitie, la momentul semnarii contractului urmatoarele utilaje: 2 utilaje pentru activitatea de maturat mecanizat, 2 utilaje pentru colectarea si transportul deseurilor stradale, 1 incarcator frontal, o autobasculanta, 2 cisterne cu autostropitoare ? conform Art.22, 23, 24, 25, 26, 27 din Caietul de Sarcini. (Se accepta si utilaje multifunctionale daca vor duce la indeplinirea in totalitate a sarcinilor prevazute in Caietul de sarcini si numarul lor mentionat in Fisa de date)Modalitatea de indeplinireDeclaratie pt. utilajele, instalatiile, echip. tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Informatii referitoare la studii, ptregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere si a pers. responsabile pt executia serviciilor.Modalitatea de indeplinireDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat ai al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.4.Informatii privind subcontractatiiModalitatea de indeplinireDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.Pe parcursul derularii contactului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.5. Informatii privind asociatiiModalitatea de indeplinireIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor;Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala, vor fi evaluate pentru ofertantii asociati prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalentStandarde de protectia mediuluiISO 14001:2004 sau echivalentModalitatea de indeplinirePrezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii si protectiei mediului: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001:2004 sau echivalent in domeniul lucrarilor supuse procedurilor de atribuire.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, acestia, cumulat trebuie sa prezinte certificatele/documentele de la punctul 1 pentru partea de serviciu pe care o va presta.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 70.00Nivelul propus al redeventei/an 15.00Valoarea investitiilor anuale in lei conform anexei nr. 7A la contract 15.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 16.07.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Modalitatea de departajare a ofertelor cu punctaj egal se va face astfel: In cazul in care doua oferte au punctaj egal, la Factorul de evaluare - PRETUL OFERTEI (Nivelul Tarifelor), se va considera castigatoare oferta cu cele mai mici tarife.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Biroul juridic, aplicarea legilor proprietatii si contencios administrativ
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. +40 255215314, Email: [email protected], Fax: +40 255215314, Adresa internet (URL): http: //www.primaria-resita.ro.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer