Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare


Concesionare numarul 273/01.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BABADAG (PRIMARIA BABADAG)
Adresa postala: str.Republicii nr.89, Localitatea: Babadag, Cod postal: 825100, Romania, Punct(e) de contact: luminita georgescu, Tel.0240561012/0747041605, Email: [email protected], Fax: 0240562939, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: teritoriul orasului Babadag(intravilan si extravilan
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
exploatarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
65100000-4 - Distributie de apa si servicii conexe (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform datelor din caietul de sarcini
Intervalul: intre: 300, 000si450, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in preved. art.181 din OUG 34/2006;certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si de stat;cazier judiciar/certificat echivalent;certificat constator eliberat de orc
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind cifra de afaceri;lichiditate generala;solvabilitate patrimoniala;rata profitului brut;bilantul contabil pe anul precedent incheiat
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara;declaratii privind echipamentele tehnice ;informatii privind personalul tehnic de specialitate ;autorizare A.N.R.S.C. sau licenta de operare clasa I
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
, ,oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic" : oferta financiara 25%(valoarea redeventei;valoarea profitului reinvestit), oferta tehnica 75%(solutii tehnice)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 24.12.2007 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Altele
data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 14.12.2007, ora 16, 00;
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
informatii suplimentare si documentatia de atribuire se pot obtine de la sediul autoritatii contractante , situat in Babadag, str. Republicii, nr.89-Comparimentul Achizitii, tel 0240/56.10.12, int.19- Simion Cristina sau Georgescu Luminita; deschiderea ofertelor: 24.12.2007, ora 14, 00 la sediul autoritatii contractante
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
oficiul juridic din cadrul Primariei Babadag
Adresa postala: str. Republicii, nr.89, Localitatea: babadag, Cod postal: 825100, Romania, Tel.0240/56.10.12, Email: [email protected], Fax: 0240/56.29.39
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2007 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer