Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegare a Serviciului de Iluminat Public a orasului Buhusi prin concesionare


Concesionare numarul 1707/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BUHUSI
Adresa postala:  STR. REPUBLICII, NR.5, Localitatea:  Buhusi, Cod postal:  605100, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE-DANIEL OPREA, Tel. 0234261631, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234261220, Adresa internet (URL):  www.primariabuhusi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegare a Serviciului de Iluminat Public a orasului Buhusi prin concesionare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: orasul Buhusi
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
modernizarea si intretinerea sistemului de iluminat public pe perioada concesiunii; optimizarea consumului de energie electrica al iluminatului public;
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
31527260-6 - Sisteme de iluminat (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Sistemul de Iluminat Public
Valoarea estimata fara TVA: 927, 420 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind informatiile pe care le consideraconfidentiale; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilantul contabil anual, anexele la acesta si balanta de verificare contabila pentru anul 2009;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Originalul si copia dupa Licenta A.N.R.S.C.; Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Resurse umane si structura managementului; Lista lucrari executate; Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/ subcontractanti; Standarde de asigurare a calitatii; Standarde de protectie a mediului
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19210/24.08.2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 25.10.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  03008, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  Fax: + 4 (021) 3104642, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta. Daca este vorba despre continutul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Buhusi
Adresa postala:  str. Republicii, nr. 5, Localitatea:  Buhusi, Cod postal:  605100, Romania, Tel. 0234261220, Email:  [email protected], Fax:  0234261220
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer