Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGARE DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE, COMUNA SUPUR, JUDETUL SATU MARE, PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE DE SERVICII


Anunt de participare numarul 96051/15.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUPUR (Consiliul Local Supur)
Adresa postala: SUPURU DE JOS, STR TEILOR 14, JUD. SATU MARE, Localitatea: Supuru de Jos, Cod postal: 447300, Romania, Punct(e) de contact: VASILE ADRIAN STET, Tel.0261823332, Email: [email protected], Fax: 0261823332, Adresa internet (URL): FEKETE BERTALAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DELEGARE DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE, COMUNA SUPUR, JUDETUL SATU MARE, PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE DE SERVICII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA SUPUR SI SATELE APARTINATOARE
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea de precolectare, colectare si transport al deseurilor comunale , inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea de precolectare, colectare si transport al deseurilor comunale , inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special
Valoarea estimata fara TVA: 827.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie2.000 leigarantie de participare 1.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FORNDURI PROPRII SI FONDURI OBTINUTE DIN PRESTAREA SERVICIULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, in original-Formular 1.1, Declaratie privind eligibilitatea (neincadrare in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006), in original-Formular 1.2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, in original-Formular 1.3, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original-Formular 1.4, Certificatfiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, in original sau copie legalizata, Pentru persoane juridice straine.
Va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact.Imputernicire de semnatura in original pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2007-2009), in copie, semnat pentru conformitate cu originalul, document vizat de DGFP.
Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani, in original.
Cerinta oblighatorie ofertantul sa fi inregistrat profit in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Prezentarea a cel putin un contract a carui obiect este prestatii similare finalizat sau in derulare. Se va anexa minim o recomandare, emisa de beneficiarul serviciilor prestate, emisa in original.
Pentru activitatea de precolectare, colectare si transport a deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special se va completa un tabel din care sa rezulte numarul de utilaje din fiecare tip care pot fi puse la dispozitie si caracteristicile tehnice relevante pentru fiecare tip de utilaj. Tabelul se va depune in original.(Formular 4.1.2.)
Cerinta minima : - autogunoiere-2 buc, cu o capacitate de peste 10 mc fiecare.
Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului, se vor anexa copii certificate dupa orice atestat/calificare/autorizatie etc. care sa dovedeasca pregatirea profesionala a acestora si/sau experienta similara in domeniul salubrizarii si/sau managementului deseurilor.In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract (cu respectarea art. 45 din OUG nr. 34/2006 actualizata) acesta va completa o declaratie privind subcontractantii conform Formularului 4.5.Subcontractantii au obligatia de a prezenta in original:
-Declaratia de eligibilitate (neincadrare in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006) Formularul 1.2.;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 Formularul 1.3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleosnr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazul, nr.8, judetul Satu Mare, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261 716375, Email: [email protected], Fax: 0261 710501
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL PRIMARIEI SUPUR
Adresa postala: STR. TEILOR, NR.14, JUDETUL SATU MARE, Localitatea: SUPURU DE JOS, Cod postal: 447300, Romania, Tel.0261-823332, Email: [email protected], Fax: 0261-823442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer