Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegare de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare al Comunei Apold, Judetul Mures


Concesionare numarul 1007/09.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Apold
Adresa postala: Str.Principala, Nr.134, Localitatea Apold, Judetul Mures, Localitatea: Apold, Cod postal: 547040, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Mehes, Tel.0265/713104, Email: [email protected], Fax: 0265713104, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegare de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare al Comunei Apold, Judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Apold Satele apartinatoare Apold, Daia, Saes, Vulcan.
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 80 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formularului 12A - privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 aprobata prin legea nr.337/2006 modificata si completata prin legea nr.128/2007 si OUG nr.94/2007 Declaratia privind eligibilitatea in original.1.) Completarea si prezentarea Formularului 12B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 aprobata prin legea nr.337/2006 modificata si completata prin legea nr.128/2007 si OUG nr.94/2007 in original;2.) Completarea si prezentarea Formularului 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original ;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru anii: 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente in copie simpla.2.) Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani in original.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului 12 F - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani in original, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract. In cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deservitia)Cerinta obligatorie: prezentarea a cel putin trei contracte de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare in comune similare ca intindere/numar de locuitori, incheiate cu autoritatile contractante, in derulare.Observatie: operatorul economic poate prezenta si contracte de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare a unor localitati de nivelul / marimea oraselor, municipiilor.2.) Se voranexa un numar de 3 recomandari emise de beneficiari contractelor prezentate, - in copie simpla.3.) Completarea si prezentarea Formularului 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani. in original.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original, diplome si atestate in copie simpla) pentru personalul de coducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului.a) Cerinte obligatorii: ofertantii vor face dovada ca au personal angajat, cu carte de munca, cel putin : - o persoana cu studii superioare, cu experienta de cel putin 3 ani, in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract ;
- o persoana cu studii superioare, cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor specifice parcului auto, care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport repartizate pentru indeplinirea viitorului contract.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v.economic
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.07.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG. MURES
Adresa postala: STR. JUSTITIEI NR. 1 , ,Localitatea: TARGU MURES, Cod postal: 540235, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
ComunaApold - compartiment achizitii publice
Adresa postala: Str, Principala, Nr.134, ,Localitatea: Apold, Cod postal: 547040, Romania, Tel.0265/713145, Email: [email protected], Fax: 0265/713104, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 20:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer