Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegare de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare al Comunei Danes, Judetul Mures


Concesionare numarul 994/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DANES (PRIMARIA COMUNEI DANES JUD. MURES)
Adresa postala: COMUNA DANES STR. PRINCIPALA NR. 390, Localitatea: Danes, Cod postal: 547200, Romania, Punct(e) de contact: CODRUTA JOLDES, Tel.0265/762212, Email: [email protected], Fax: 0265/762212, Adresa internet (URL): www.primariadanes.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegare de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare al Comunei Danes, Judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al Comunei Danes, Judetul Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- formular 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale - Cerinta minima: prezentare formulare tip emise de Administratia Financiara pentru bugetul consolidat al statului si Primarie pentru taxele si impozitele locale, valabile la data deschiderii ofertelor (in original sau in copie legalizata), Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertei. Documentul se va prezenta in original sau copie legalizata2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (in copie).3. Certificat de platitor sau neplatitor TVA (CIF - in copie).4. Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare, in copie legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare decit 300.000 lei.Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente, in copie, semnat si stampilat conform cu originalulCerinta obligatorie: Profitul net, conform bilantului la 31.12.2008, trebuie sa fie pozitiv
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Incheierea si executarea, in ultimii 3 ani, a cel putin trei contracte care au avut ca obiect executarea unor servicii similare de salubrizare a localitatilor, avand ca obiect prestarea serviciilor de precolectare, colectare si transport a deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajereCerinta obligatorie: Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2001Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de siguranta ocupationala OHSAS 18001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v.economic
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 17.07.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG. MURES
Adresa postala: STR. JUSTITIEI NR. 1, Localitatea: TG. MURES, Cod postal: 540235, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Danes - compartiment achizitii publice
Adresa postala: Str. Principala nr. 390, Localitatea: Danes, Cod postal: 547200, Romania, Tel.0265/762112, Email: [email protected], Fax: 0265/762212
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 18:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer