Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Delegare de gestiune prin concesiune a serviciului public de salubrizare in orasul Buftea?


Anunt de participare numarul 136170/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului Buftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Punct(e) de contact: Stoica Ion, Tel. +40 0318241234, Email: [email protected], Fax: +40 0318241238, Adresa internet (URL): http: //www.primariabuftea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Delegare de gestiune prin concesiune a serviciului public de salubrizare in orasul Buftea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Oras Buftea, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile care trebuie prestate in conformitate cu cerintele caietului de sarcini sunt:
1. Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor orasenesti , inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere cu exceptia celor cu regim special, de la populatie, agenti economici, institutii publice pe raza orasului Buftea;
2. Organizarea colectarii selective a deseurilor pe raza orasului Buftea;
3. Maturatul, spalatul, stropirea, intretinerea cailor publice pe raza orasului Buftea;
4. Curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei si inghet pe raza orasului Buftea;
5. Colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice, electronice si electrocasnice etc.) pe raza orasului Buftea;
6. Colectarea, transportul si depozitarea deseurilor rezultate din activitatea de constructii si demolari de pe raza orasului Buftea;
7.Dezinfectie, Dezinsectie, Deratizare;
8. Vidanjare9.Activitati nenormate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90610000-6-Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 26, 067, 663.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 500.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data depunerii ofertei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Modul de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬04TREZ4225006XXX000012 Trezoreria Buftea - fila CEC; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei orasului Buftea va fi conform modelului atasat Formular 15 pana la data depunerii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare va fi va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform dispozitiilor legale Garantia de buna executie reprezinta 7% din valoarea anuala a contractului fara TVA si se va constitui prin retineri succesive din valoarea fara TVA a facturilor emise. In termen de cel mult 15 zile de la semnarea contractului, operatorul are obligatia de a deschide un cont de garantie, la dispozitia autoritatii contractante. Alimentarea acestuia se va face prin retinerile succesive din facturile emise in cuantum de 7 % din valoarea fara TVA a acestora in conformitate cu art. 90, alin (3) din HG 925/2006.. Restituirea garantiei de buna executie se va face anual, la solicitarea operatorului, dupa intocmirea unui proces-verbal care va avea ca anexe toate receptiile partiale din cursul anului. Se va restitui exact suma retinuta pe facturile emise in cursul anului, in cont ramanand suma depusa initial la deschiderea contului, suma care va fi restituita la terminarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1- completat; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale; Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificat de participare la procedura de licitatie cu oferta independenta - Formular 3 completat; - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat; - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat; - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Stoica Ion (primar), Marinescu Titus Radu (viceprimar), Stefan Alina(secretar), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Suhan Alina (administrator public), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Dobre Corina (inspector). Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ( calitatea de operator al serviciului public de salubrizare ? operator de salubrizare licentiat conform Legii 51/2006) - licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor, cel putin pentru activitatile care fac obiectul contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul In cazul depunerii unei oferte comune, toti membri asocierii vor prezenta aceste documente. Fiecare asociat va prezenta Licenta ANRSC corespunzatoare partii(activitatilor) din contract pe care le va executa. NOTA: Pentru a fi valabile certificatele constatatoare vor fi emise in luna anterioara celei stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale privind societatea ? completarea si prezentarea Formularului nr. 6 ?Informatii generale?. Ofertantul va prezenta ultimule 3 bilanturi contabile vizate si inregistrate de catre organele competente, si balanta de verificare pentru ultima luna inregistrata. 2.Declaratia privind cifra de afaceri globala intr-o perioada care vizeaza activitatea in ultimii 3 ani ? Formular 7. Se solicita ca operatorul economic sa aiba o cifra medie de afaceri de minim 50.000.000 lei. - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (formular 8), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa dovedeasca nei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii executate, similare obiectului contractului ce urmeaza a fi incheiat, realizate in ultimii 3 ani (cu valoare minima de 25.000.000 lei ) , care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in conformitate cu cerintele Formularului nr.9.
Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si personalul de specialitate implicate exclusiv in indeplinirea efectiva a contractului in orasului Buftea, pregatirea profesionala si calificarea acestora va fi completata in conformitate cu cerintele Formularului nr.10. Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului
Lista personalului cu experienta responsabil exclusiv pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste prestarea serviciilor va fi minim: - 1persoana cu studii superioare cu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare (cel putin un contractsimilar), care va raspunde de indeplinirea viitorului contract. - 1persoana cu studii superioare cu experienta in organizarea activitatilor specifice parcului auto (cel putin un contractsimilar), care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport repartizate pentru indeplinirea viitorului contract. - 1persoana cu studii superioare desemnata pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de calitate impuse prin contract (ISO 9001) certificat ca auditor sau manager al sistemelor de calitate, care a participatla activitati similare in cadrul a cel putin unui proiect similar.
Continuare precedent: - 1persoana cu studii superioare desemnata pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de mediu impuse prin contract (ISO 14001) certificate ca auditor sau manager al sistemelor de calitate, care a participat la activitati similare in cadrul unui proiect similar. - 1persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de responsabil SSM, care a participat la activitati similare in cadrul unui proiect similar. - 20 muncitori necalificati - 5 soferi
In cazul depunerii unei oferte comune, toti membri asocierii vor prezenta aceste documente. Cerinta poate fi indeplinita prin cumularea resurselor ofertantilor.
Experienta personalului atestat care va participa la executarea contractului va fi dovedita prin participarea la cel putin un contract similar, sens in care se vor depune acte doveditoare.
Pentu personalul solicitat mai sus se vor depune- Lista nominala pentru fiecare functie in parte
- CV-uri pentru fiecare persoana din lista (pentru functia ocupatala care s-a solicitat studii superioare), semnat de persoana in cauza
- Diplome , atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire;
- Declaratie de angajament pentru personalul angajat implicat in derularea contractului- Copie conform cu originalul dupa contractul de colaborare/angajare cu operatorul economic ofertant.
Declaratie privind dotarea tehnica ( utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice) folosita pentru ducerea la indeplinire a contractului. in conformitate cu cerintele Formularul nr.11. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate- Formular 13. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala trebuie sa demonstreze neincadrarea in prevederilor art. 180 si ale art. 181lit.a, c1, d din O.U.G34/2006
Pentru prestarea in bune conditii a prestatiei ofertantii trebuie sa detina cel putin urmatoarele utilaje: ? 1 autogunoiere , ? 1 autoperie pentru curatat trotuare;
? 1 autoperie pentru curatat strazi;
? 1 autospeciala cu cisterna pentru stropit , ? 1autospeciala pentru transport containere cu sistem de ridicare tip hooklift.Enumerarea precedenta este orientativa si tine seama de necesarul minim de utilaje impus pentru acordarea licentei ANRSC
Conditiile de calificare vor fi considerate satisfacute daca sunt indeplinite cel putin conditiile specificate in fiecare dintre caietele de sarcini, impuse prin Ordinul ANRSC 111/2006 privitor la Caietul de sarcini cadru pentru prestarea serviciului public de salubrizare a localitatilor, corespunzatoare activitatilor urmatoare:
a) pentru activitatea de maturat, stropit, spalat si intretinere a cailor rutiere se va face dovada respectarii conditiilor specificate in fiecare din art. 8, art. 9 si art. 11 din caietul de sarcini corespunzator. Se va completa un tabel din care sa rezulte numarul de utilaje din fiecare tip si caracteristicile tehnice relevante pentru fiecare tip de utilaj.
Continuare precedent
b) pentru activitatea de precolectare, colectare si transport al deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special se va face dovada respectarii conditiilor specificate in art. 16 din caietul de sarcini corespunzator. Se va completa un tabel din care sa rezulte numarul de utilaje din fiecare tip si caracteristicile tehnice relevante pentru fiecare tip de utilaj.
Continuare precedent
c) pentru activitatea de curatare si de transport al zapezii de pe caile publice si de mentinere in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet se va face dovada respectarii conditiilor specificate in art. 14 din caietul de sarcini corespunzator. Se va completa un tabel din care sa rezulte numarul de utilaje din fiecare tip si caracteristicile tehnice relevante pentru fiecare tip de utilaj.
d) pentru activitatea DDD
1. Aparate generatoare de ceata rece portabile ?min.2 buc.
2. Aparate generatoare de ceata calda portabile ? min.2 buc.
3. Aparate de mare putere cu ceata rece purtate pe mijloace de transport ? min.1 buc.
4. Aparate cu ceata calda, purtate pe mijloace de transport ? min.1 buc.
5. Mijloace de transport auto autorizate de A.S.P. pentru personal, substante, utilaje si materiale auxiliare specifice serviciilor de deratizare, dezinsectie, dezinfectie ? min.1buc.
6. Mijloc de transport dotat cu instalatie frigorifica, autorizat de Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor si Autoritatea de Sanatate Publica pentru transportul cadavrelor de rozatoare, rezultate in urma serviciilor de deratizare sau proba subcontractarii acestei activitatii.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sao subcontracteze - Formularul nr.12
In cazul unei asocieri pentru participarea la procedura de atribuire a contractului , se va completa Formularul nr.16
certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
redeventa
40%
Descriere: conform caietului de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 13:00
Locul: Primaria orasului Buftea, Piata Mihai Eminescu nr.1, Buftea, Judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti in baza imputernicirilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Primariai orasului Buftea
Adresa postala: Mihai Eminescu nr. 1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Tel. +40 0318241234, Adresa internet (URL): www.primariabuftea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer