Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGARE DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE ILUMINAT AL MUNICIPIULUI PLOIESTI


Concesionare numarul 1770/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, In atentia:  Corina Mihaela Ilinca, Email:  [email protected], Fax:  0244513829, Adresa internet (URL):  www.ploiesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGARE DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE ILUMINAT AL MUNICIPIULUI PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
concesiunea serviciului de iluminat public in municipiul Ploiesti
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
51112100-1-Servicii de instalare de echipament de distributie a energiei electrice (Rev.2)
65310000-9-Distributie de energie electrica (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform cap. 6.2. DESCRIEREA ACTIVITATILOR din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 28, 750, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (copie legalizata);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate prestarea serviciilor ce vor fi concesionate, precum si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului (original sau copie legalizata);
- Dovada licentei de la Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice si Agentia Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei minim clasa a-II-a.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale cuprinzand cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Bilantul contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, inregistrat si vizat de organele competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
- Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).Cerinta minima: valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract (servicii de iluminat public), calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 8000000 lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie si Lista contractelor similare executate in ultimii 3 ani;Cerinta minima: prezentarea a maxim trei contracte avand ca obiect delegarea/prestarea de servicii de iluminat public, incheiate cu autoritati publice in derulare sau finalizate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fie de minim 20000000 lei, exclusiv TVA.- Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la personal;Cerinte minime: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia pentru lucrarile de montaj dotari tehnologice industriale in domeniile EA 40-401;
- 2 electricieni gr.II A pentru proiectare de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala mai mica de 1kV;
- 10 electricieni gr.II B pentru executare lucrari de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala mai mica de 1kV;
- 2 electricieni gr. III B pentru executare lucrari de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala maxima de 20kV;
- 2 persoane atestate in iluminat exterior.- Declaratie si Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport;Cerinte minime: Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii, indiferent de modalitatea juridica, a unei dotari tehnice minime astfel cum aceasta este solicitata pentru clasa 2 de atribuire a licentelor pentru prestatorii de servicii de utilitati publice, prin Anexa 11 la Hotararea de Guvern nr. 745/11.07.2007, respectiv: - 1 automacara;
- 2 freze pentru taiat imbracaminti asfaltice;
- 2 utilaje autosasiu-platforme ridicatoare cu brat;
- 2 mijloace de transport (autoturisme, autoutilitare).- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2008;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a sanatatii si securitatii in munca OHSAS 18001:2008;
- Informatii privind subcontractantii/asociatii.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, cu urmatorii factori de evaluare si ponderi alocate: - Tarife propuse conform Anexei 1.9 - 70%- Redeventa- 30%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 06.01.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova ? Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email:  [email protected], Fax:  0244/523265, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic Contencios, Contracte
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, etaj 3, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer