Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGARE DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE ILUMINAT AL COMUNEI CHINTENI


Concesionare numarul 2276/13.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJ
Adresa postala: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Localitatea: Chinteni, Cod postal: 407205, Romania, Punct(e) de contact: POPA MIRCEA, Tel. +40 264271771, In atentia: POPA MIRCEA, Email: [email protected], Fax: +40 264271772, Adresa internet (URL): www.primariachinteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ADMINISTRATIE LOCALA
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGARE DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE ILUMINAT AL COMUNEI CHINTENI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Comuna Chinteni, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGARE DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE ILUMINAT AL COMUNEI CHINTENI
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
51112100-1-Servicii de instalare de echipament de distributie a energiei electrice (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
DESCRIEREA ACTIVITATILOR din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 250, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 2 Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Formularul nr. 3. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;3.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele fiscale se vor depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul nr. 4. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formularul nr. 23. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;7.Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 6.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Suciu Magdalena Lucia, presedinte cu drept de votDragan Ramona Daniela, membruMuresan Alexandru Sebastian, membruLorincz Andras Janos, membruPopa Mircea membruSuciu Magdalena Lucia - PRIMARSUCIU NELU, consilier localMIRON TEODOR, viceprimarGADALEAN VOICHITA, consilier localCIORA AUREL, consilier localPETRUT CORNEL, consilier localCIMPEAN VASILE, consilier localFERENT IOAN, consilier localFERENT SERGIU ALEXANDRU, consilier localBARZ BOGDAN ADRIAN, consilier localMURESAN SORIN ION, consilier localBAKOS STEFAN¸ consilier localPOPA MIRCEA - SECRETARMURESAN CORINA MARIA - CONTABILDocumentul se depune in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Documentul se va prezenta si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.NOTA Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantul sau asocierea trebuie sa detina urmatoarele certificare pentru a demonstra capacitatea tehnica si profesionala.Certificari ANRE (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);: Categoria BCategoria C1ACategoria C2ACategoria FDLicenta ANRSC clasa 2 privind servicii de iluminat public
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.MModalitatea de indeplinire(Formular 14).Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, sa fie de 2.250.000 lei.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anul lei/valuta comunica de BNR pentru fiecare an in parte.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant sau alte documente relevante pentru demonstararea indeplinirii cerintei privind Cifra de afaceri in functie de informatiile si documentele disponibile operatorilor economici.Pentru persoane juridice straine se vor depune trad. autorizate si legalizate in limba romana.Doc solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular nr.5 INFORMATII GENERALE. Documentul se depune in originalSe solicita prezentarea unei scrisori de bonitate (cashflow), adresata autoritatii contractante si nominalizata pentru contractul in cauza, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor, in perioada impusa de executie a lucrarilor;Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de 100% din valoarea de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de 582400 lei, pentru o perioada de 5 luni de la data semnarii contractului.Se califica ofertantii care prezinta un cash-flow realist, corect, si corelat cu graficul de executie, propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare propriiModalitatea de indeplinireIn originalIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza: prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Modalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea financiara va prezenta: formularul 15 -angajament sustinere financiara, autentificat; formularul 2 ? declaratie de eligibilitate (se va prezenta documentul in original);formularul 3 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1), d) (se va prezenta in original);
-documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de alificare pentru care acorda sustinerea
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocateModalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea tehnica va prezenta: formularul nr. 16 -angajament sustinere tehnica si/sau profesionala, autentificat; formularul nr.2 ? declaratie de eligibilitate (se va prezenta in original); formularul 3 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1), d) (se va prezenta in original); -documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului (personal, echipamente etc) angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Astfel, persoana care asigura sustinerea tehnica va mai completa, in functie de obiectul angajamentului, declaratiile conform formularului nr. 17 si formularului nr. 18, in original.Informatii privind Experienta similara. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract avand ca obiect executie lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, in valoare de 582400 lei, fara tva. In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare VALORILE executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar VALORILE executate in acesta perioada. Experienta similara se calculeaza prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care nu satisface aceste cerinte va fi descalificatModalitatea de indeplinireSe solicita completarea Formularului nr. 20, Experienta similara.Declaratie si Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii, indiferent de modalitatea juridica, a unei dotari tehnice minime astfel cum aceasta este solicitata pentru clasa 2 de atribuire a licentelor pentru prestatorii de servicii de utilitati publice, prin Anexa 11 la Hotararea de Guvern nr. 745/11.07.2007 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice, respectiv: - 1 automacara; - 2 freze pentru taiat imbracaminti asfaltice; - 2 utilaje autosasiu PRB; - 5 mijloace de transport (autoturisme, autoutilitare).Modalitatea de indeplinireCompletare Formular nr.25, care sa cuprinda numai echipamentele tehnice, utilaje si instalatii specifice care vor fi utilizate pentru indeplinirea lucrarilor. Documentul se depune in original.Informatii privind subcontractantii: Se solicita prezentarea Declaratiei privind subcontractantii ?In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea (in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform Acordului de subcontractare ?In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Certificatele constatatoare pentru ofertantul clasat pe primul loc Certificatului constatator, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat subcontractantul (din care sa reiasa faptul ca subcontractantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere spre subcontractare).Modalitatea de indeplinireFormular Anexa nr. 8 - in original Anexa la formular nr.8- in original Certificatele constatatoare pentru ofertantul clasat pe primul loc si subcontractantii sai , se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copieDeclaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinireDeclaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Formular 7, . Lista va cuprinde: valoarea lucrarilor; perioada si locul executiei lucrarilor; modul de indeplinire a obligatiilor (termen de executie inscris in contract si data finalizarii lucrarilor, inscrisa in procesul verbal de receptie finala); beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiDocumente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, onform ISO 14001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent Nota: Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.Modalitatea de indeplinire(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre fertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent . Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalentModalitatea de indeplinire(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 8.00Termen de executie 20.00Costuri Mentenanta 16.00Costuri Lucrari de reabilitare-extindere (investitii) 56.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.04.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale , AC va solicita reofertara in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
COMUNA CHINTENI
Adresa postala: CHINTENI, Str. Principala nr. 144, jud. Cluj, Localitatea: CHINTENI, Cod postal: 407205, Romania, Tel. +40 264-271771, Email: [email protected], Fax: +40 264-2717712
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2013 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer