Licitatie Publica - Delegare gestiune servicii publice de salubrizare, prin concesiune
Anunt de participare numarul 27524/09.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRANESTI
Adresa postala: Judetul Ilfov, comuna Branesti, str.I.C.Bratianu nr. 69, Localitatea: Branesti, Cod postal: 077030, Romania, Punct(e) de contact: Florea Tanase, Tel.021/3150983, Email: [email protected], Fax: 021/3501258, Adresa internet (URL): www.primariabranesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegare gestiune servicii publice de salubrizare, prin concesiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Branesti, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Delegarea gestiunii serviciilor publice se salubrizare a comunei Branesti, judetul Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90120000-4 - Servicii de eliminare a deseurilor (Rev.1)
90121000-1-Servicii generale privind deseurile (Rev.1)
90121100-2-Servicii de colectare a deseurilor (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
90123100-6-Servicii de gestionare a rampelor de gunoi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de salubrizare pe teritoriul administrativ al comunei Branesti, judetul Ilfov
Valoarea estimata fara TVA: 30RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 300 lei.Dupa incheierea contractului o garantie de 60 % din nivelul redeventei stabilit ca urmare a derularii procedurii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;certificat constatator ORC;copie licenta ANRSC;certificat ce atesta achitarea taxelor si impozitelor locale, bilantul contabil pe anul anterior, balanta contabila pe ultima luna incheiata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declr.ref.la personalul de specialitate;lista continand dotarile proprii ale op.economic sau pe care le inchiriaza in vederea exploatarii serviciilor concesionate, certificat de cazier judiciar pt.persoanele care au calitatea de administrator al op.economic;daca exista Consiliu de administratie-cazier judiciar pentru fiecare membru al acestuia, recomandari din partea altor beneficiari - minim 4 recomandari, documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara;Incheierea si indeplinirea a cel mult 3 contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
operatori economice autorizati sa furnizeze/presteze servicii publice - L51/2006, L 101/2006, OUG 87/2001
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Primariei Branesti,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 15:30
Locul: Sediu Primaria comunei Branesti, str.I.C.Bratianu nr.69, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, consultanti autorizati ai concedentului si reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria comunei Branesti
Adresa postala: str.I.C.Bratianu nr.69, Localitatea: Branesti, Cod postal: 077030, Romania, Tel.021/3150983, Email: [email protected], Fax: 3501258
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Primarie - 5 zile calendaristice de la primirea copiei pv de evaluare a ofertelor: CNSC - 5 zile de la data contestatorul a luat la cunostinta de actul pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Branesti - birou juridic
Adresa postala: Str.I.C.Bratianu nr.69, Localitatea: Branesti, Cod postal: 077030, Romania, Tel.021/3150983, Fax: 021/3501258
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 16:39