Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegare prin concesiune a serviciului public de salubrizare din comuna Boghis, jud Salaj


Concesionare numarul 2321/22.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Boghis
Adresa postala: loc. Boghis, nr. 152, jud. Salaj, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Punct(e) de contact: Marina Ida Magdolna, Tel. +40 260623733, Email: [email protected], Fax: +40 260623850, Adresa internet (URL): www.primariaboghis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegare prin concesiune a serviciului public de salubrizare din comuna Boghis, jud Salaj
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Boghis: satele Boghis si Bozies
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Colectarea , transportul si depozitarea deseurilor menajere si reciclabile din comuna cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special, de la populatie, institutii publice, societati comerciale , platforme stradale.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Operatorul vapresta serviciilede colectare , transport si depozitare a deseurilor menajere si reciclabile, cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special din satele Boghis si Bozies, de la populatie, institutii publice, societati comerciale si platforme stradale.
Valoarea estimata fara TVA: 156, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006Formular 1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (se va prezenta documentul in original).-In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 1 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta;
-Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 actualizata.B. Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006Certificate din care rezulta ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b) a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).1)Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare - Declaratiei privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006 (se va prezenta documentul in original).-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.-Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator doar pentru literele a, c1 si d, din art.181 din OUG nr.34/20062) Certificate din care rezulta ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: c) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;d) a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.C. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular nr. 3 din Sectiunea Formulare- Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (se va prezenta documentul in original), In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, declaratia privind calitatea de participant va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinit de acesta.D. Certificat de participant la proceduracu oferta independenta potrivit O. Nr. 314/2010.Formularul nr. 4 din sectiunea formulare (se va prezenta documentul in original).-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formularE. Neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu doamna Marina Ida-Magdolna, functia de Primar al Comunei Boghis, domnul Bernath Istvan avandfunctia deViceprimar al Comunei Boghis, d-l Doba Szilard -Szabolcs avand functia de Secretar al Comunei Boghis, doamna Szabo Margit avand functia de Contabil, doamna Szabo Katalin avand functia de consilier achizitii publice, d-l Katai Levente avand functia de consilier primar in cadrul Primariei Comunei Boghis si consilierii locali: Ghile Attila, Nagy Vincze, Szilagyi Csaba, Szentmihalyi Attila Csaba, Vincze Andras, Peter Attila, Budai Barna, Budai Arpad Ferenc, Csengettyus Vasile, Kovacs Ioan.- Formular nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, din Sectiunea Formulare, (se va prezenta documentul in original).-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.-Documentul se va depune si de subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.F. Informatii privind asocierea: operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Formularul nr. 15 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (se va prezenta documentul in original).-In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va mai prezenta documentele mai sus mentionate.-Atentie! In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat in parte. Indeplinirea cerintelor privind capacitatea economico-financiare si tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor. Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional1.Certificatul constatator emis de ORC, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului va trebui sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ORC (calitatea de operator al serviciului public de salubrizare ?operator de salubrizare licentiate conform Legii nr. 51/2006, codul CAEN activat).-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice minim clasa 3 (se va depune si anexa la Ordin) pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatii, cel putin pentru activitatiile care fac obiectul contractului. Licenta se va prezenta in copie ?conform cu originalul?.-In cazul unei asocieri fiecre asociat trebuie sa detina Licenta ANRSC potrivit activitatii desfasurate.3. Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romana sau Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se oblige ca in cazul in care este declarat castigator sa prezinte/obtina Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romana pana la data de incheiere a contractului pentru utilajele prezentate la pct.III.2.3). Licenta se va prezenta in copie ?conform cu originalul?.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat: -Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 312.000lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operatoreconomic daca prezinta oferta singur).-In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.Modalitatea de indeplinire1. Formular nr. 6 - Informatii generale Sectiunea Formulare (se va prezenta documentul in original). Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR2 .Ofertantul va prezenta bilanturi contabile inclusiv cont de profit si pierdere pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente. Avand in vedere termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar, seaccepta in locul bilantului pentru ultimul an financiar prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Copia bilantului contabil va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul?.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea financiara va prezenta: 1. Formular nr. 16, din Sectiunea Formulare ? angajament sustinere financiara, autentificat;2. Formularul nr. 1 Declaratie de eligibilitate Sectiunea Formulare (se va prezenta documentul in original);3. Formularul nr. 2 Declaratie privind neincadrarea la art.181, lit.a), c1) si d), din Sectiunea Formulare (se va prezenta documentul in original);4.Formularul nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006din Sectiunea Formulare (se va prezenta documentul in original);5. Documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea , in original sau copie conform cu originalul.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea, in copie, ?conform cu originalul?a contractului incheiat cu un depozit autorizat pentru depozitarea deseurilor menajereModalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: copia ?conform cu originalul? a contractului cu o rampa autorizataInforma?ii privind Experienta similara: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cuvaloare minima de 156.000 lei, care vor contine valori, perioade si locul prestarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private.Modalitatea de indeplinire1. Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare, original.2. Documentele de confirmare care insotesc formularul depus (Experienta similara ): certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificari/documente vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii servicilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care ofertantul a participat la prestarea unor servicii similare, in calitate de asociat, valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in cadrul contractului prezentat.Ofertantul va prezenta in copie ?conform cu originalul?: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificari/documente vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii servicilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si personalul de specialitate implicat exclusiv in indeplinirea efectiva a contractului va fi minim : -1 persoana cuexperienta in organizarea activitatii de salubrizare;
-1 persoana desemnat pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standarde de calitate impus de contract (ISO9001) certificate ca auditor sau manager al sistemului de calitate;
-1 persoanal desemnat pt functia de SSM.Modalitatea de indeplinire1.Formularul nr. 8 (se va prezenta documentul in original)2. CV- pt fiecare persoana din lista, Anexa 1, model european, (se va prezenta documentul in original)3. Documente care dovedesc indeplinirea nivelul de pregatire copie ?conform cu originalul?, -In caz de sustinere privind indeplinirea cerintelor de calificare pentru capacitatea profesionala se va prezenta un angajament ferm de sustinere.-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Declaratie privind dotarile tehnice (utilaje si echipamente) folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului.Pentru prestarea in bune conditii a serviciilor, ofertantii trebuie sa detina cel putin urmatoarele utilaje: 1 autogunoiera1 autocompactoare1 autospeciala pentru transportul deseurilor reciclabileModalitatea de indeplinire1.Formularul nr. 9 (se va prezenta documentul in original)2. Acte doveditoare privind detinerea utilajelor copie ?conform cu originalul?-In caz de sustinere privind indeplinirea cerintelor de calificare pentru dotarea tehnica se va prezenta un angajament ferm de sustinere.-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta: -1.Formularul nr.17 din Sectiunea Formulare - angajament sustinere tehnica si/sau profesionala, autentificat;
-2.Formularul 1 Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare (se va prezenta documentul in original);
-3.Formularul 2 Declaratie privind neancadrarea la art.181, lit.a), c1), d) din Sectiunea Formulare - (se va prezenta documentul in original);
-4.Formularul nr.5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 din Sectiunea Formulare (se va prezenta documentul in original);
-5.Documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea, in original sau copie ?conform cu originalul?.-6.Persoana care asigura sustinerea tehnica va mai completa, in functie de obiectul angajamentului, declaratiile conform Anexa A , si Anexa B la Formularul nr.17 din Sectiunea Formulare, in originalStandarde de asigurare a calita?iiOfertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO, emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO9001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinireCertificatISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, Sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, copie ?conform cu originalul?..-In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificate.Standarde de asigurare a unui sitem a protectiei mediuluiCertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, sau echivalent.Modalitatea de indeplinireCertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, sau Certificate si/sau documente echivalente .emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, copie ?conform cu originalul?.-In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificate.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 18.06.2013 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Pentru dovedirea indeplinirii cerintelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, conform Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma caindeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Subsecvent, inainte de incheierea raportului procedurii, ofertantul care a prezentat o declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare este obligat, la cererea autoritatii contractante, ca in termen de 3 zile lucratoare, sa prezinte/completeze certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.In cazul in care doi ofertanti depun oferte financiare egale, pentru departajare autoritatea contractanta va cere prezentarea unor noi oferte financiare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Art.256 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Boghis
Adresa postala: str. Principala, nr. 152, judetul Salaj, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Tel. +40 260623733, Email: [email protected], Fax: +40 260623850, Adresa internet (URL): www.primariaboghis.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer