Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGARE SERVICIU DE SALUBRITATE AL COMUNEI PIELESTI JUDETUL DOLJ


Concesionare numarul 1940/28.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna PIELESTI
Adresa postala:  comuna PIELESTI, Localitatea:  Pielesti, Cod postal:  207450, Romania, Punct(e) de contact:  DICA DAN VIOREL, Tel. 0251/459474, Email:  [email protected], Fax:  0251/459545
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGARE SERVICIU DE SALUBRITATE AL COMUNEI PIELESTI JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pe raza administrativ teritoriala a Comunei Pielesti
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Asigurarea serviciului de salubritate la nivelul Comunei Pielesti, prin precolectare, transport si depozitare a deseurilor menajere de pe raza Comunei Pielesti.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Efectuarea serviciului de salubritate la nivelul Comunei Pielesti pe o perioada de 3 ani, concesionarulurmand sa plateasca o redeventa anuala de minim 1000 euro.
Intervalul: intre: 60, 000si80, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor, din care rezulta : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul concesiuniib) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (respectiv 2008, 2009, 2010), completare Formular nr. 2 .
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista mijloacelor de transport cel putin 2 masinide resort (ex. autogunoiera compactoare, autospeciala care transporta containere, incarcator frontal).
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Nivelul cel mai scazut al tarifelor pe pers. si ag.ecNivel de redeventa- minim 1000 euro/anSolutii tehnice propuse -atribuire gratuit de pubele
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.05.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418.612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419.851, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Pielesti
Adresa postala:  str. Gheorghita Geolgau, nr. 188, Localitatea:  Pielesti, Cod postal:  207450, Romania, Tel. 0251459545, Email:  [email protected], Fax:  0251459545
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer