Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea de gestiune a serviciului de salubrizare , al comunei Buciumeni judetul Galati


Concesionare numarul 2258/20.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCIUMENI (PRIMARIA COMUNEI BUCIUMENI)
Adresa postala: COM. BUCIUMENI, JUD. GALATI, Localitatea: Buciumeni, Cod postal: 807060, Romania, Punct(e) de contact: FURCILA GHEORGHE, Tel. +402 36822703, Email: [email protected], Fax: +402 36822885, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegareade gestiune a serviciului de salubrizare , al comunei Buciumeni judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Buciumeni jud. Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Conform caietului de sarcini si regulamentului de organizare si functionare a serviciului de salubrizare a comunei, operatorul economic va presta urmatoarele activitati: precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale nesortate, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special; colectarea, transportul, depozitarea deseurilor, generate de activitati de constructii si demolari
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Operatorul economic va presta urmatoarele activitati: precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale nesortate, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special; colectarea, transportul, depozitarea deseurilor, generate de activitati de constructii si demolari.Operatorul economic va incasa tarifele pentru serviciile prestate de la utilizatori
Valoarea estimata fara TVA: 876, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, dacaeste cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertulsustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediulsocial, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din lunaanterioara lunii in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care sedepun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vorfi respinse.Completarea si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?in conformitate cu Ordinulnr.314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: NASTASE PETRACHE - primar, ANGHELUTA SERGIU - viceprimar, FURNICA LAURA secretar, CHIRILA COSMIN ?contabil, ALOMAN STELICA -consilier local, BUSCA ZAHARIA - -consilier local, CARCEI DUMITRU - consilier local, COCARLEA MARTIAN -consilier local, GUDRUMAN GHEORGHE-consilier local, HERESCU EMIL-consilier local, SECARA OVIDIU-consilier local, STAICU IONEL -consilier local, TUDOR ION -consilier local, VASOI CONSTANTIN -consilier local, Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.Licenta A.N.R.S.C. pentru salubrizarea localitatilor, in clasa corespunzatoare pentru prestarea serviciilor in comuna Buciumeni, valabila la data depunerii ofertelor - copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 11.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si2011) ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documenteechivalente. Pentru echivalenta leu-euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Copia bilantului contabil va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 11.se va prezenta lista si anexa cu principalele servicii similare efectuateCerinta 2-experienta similara ? Se va prezenta cel putin un contract de servicii finalizat sau in desfasurare , insotit de o recomandare de la beneficiarCerinta 3.Utilaje minim necesare: -2 autogunoiere , 2 autospeciale vidanjoare , 1 autobasculanta, 1 buldoexcavatorSe va prezenta o declaratie privind utilajele, de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea contractuluiPentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauzarespectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specificafiercarui utilaj in parte , copii dupa urmatoarele documente : acte deproprietate sau de inchiriere , angajamenteCerinta 4-Se va prezenta ?Declaratie privind efectivul mediuanual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani si personalul de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut?, insotita de informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinirea contractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00: II. Redeventa oferita, 10 puncte 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.02.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
In situatia in care vor fi doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, departajarea acestora se va face in functie de nivelul redeventei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA
Adresa postala: Str. Principala, Localitatea: BUCIUMENI, Cod postal: 807060, Romania, Tel. +40 236822703, Email: [email protected], Fax: +40 236822885
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer