Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA AGRIJ, JUDETUL SALAJ


Concesionare numarul 903/29.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AGRIJ
Adresa postala: loc. Agrij, com. Agrij, nr.348, jud. Salaj, Localitatea: Agrij, Cod postal: 457005, Romania, Punct(e) de contact: PAMFIL BERAR, Tel.0260658568, Email: [email protected], Fax: 0260658568
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREAGESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZAREDIN COMUNA AGRIJ, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SATELE APARTINATOARE COMUNEI AGRIJ, JUDETUL SALAJ
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea reziduurilor solide cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
564 GOSPODARII
Intervalul: intre: 25, 000si30, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181, certificat de atestare fiscalacu valabilitate la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata, certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata, certificatconstatator emis de O.R.C, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani- in original, bilant contabil la 31.12.2006, 2007, 2008.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, prezentarea a cel putin doua contracte de delegare a gestiunii serviciului de salubrizarein comune similare, incheiate cu autoritatile contractante in derulare, declaratia pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic trebuie sa le aplice in timpul contractului de servicii, declaratie pe propria raspundere cu privire la respectarea masurilor de protectie a muncii pe care operatorul trebuie sa le aplice in timpul indeplinirii contractului de servicii, lista efectivului mediu de personal angajat, declaratie privind utilajelesi echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ofertantii sunt obligati sa prezinte lienta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile comunitare de Utilitati Publice.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
pretul cel mai scazut
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 21.07.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
deschiderea ofertelor va avea loc in data de 21.07.2009 ora 10.00.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260/613850, Fax: 0260/611551
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: conform prevederilor O.U.G. NR.34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Agrij
Adresa postala: nr.348, Localitatea: Agrij, Cod postal: 457005, Romania, Tel.0260/658658, Email: [email protected], Fax: 0260/658658
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer