Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE , PRIN CONCESIONARE


Concesionare numarul 1550/26.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TASCA
Adresa postala:  COMUNA TASCA, JUDETUL NEAMT, Localitatea:  Tasca, Cod postal:  617455, Romania, Punct(e) de contact:  STIRBU CEZAR, Tel. 0233 255023, Email:  [email protected], Fax:  0233 255083, Adresa internet (URL):  www.comunatasca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE , PRIN CONCESIONARE
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: In urmatoarele localitati: DAMUC, BICAZ CHEI, BICAZU ARDELEAN, TASCA, ORAS BICAZ, TARCAU
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE , PRIN CONCESIONARE din urmatoarele localitati: DAMUC, BICAZ CHEI, BICAZU ARDELEAN, TASCA, ORAS BICAZ, TARCAUpe o perioada de 5 ani
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
UN SINGUR LOT
Valoarea estimata fara TVA: 125, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere.Formular nr.3Declaratie pe propria raspundere privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006. Formular nr 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura). Formular nr 6Informatii generale privind ofertantul. Formular nr7.Certificate constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: certificat fiscal eliberat de catre Primaria pe raza careia isi are sediul o ofertantul.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie (original sau copie legalizata) si certificat de atestare fiscala emis de DGFP pe raza careia isi are sediul ofertantul.Certificat de ?egistrare-codul unic.Cazierele judiciare ale persoanelor care au functii de conducere(administrator) in cadrul societatii ofertantului.Atestare ANRSC.Statutul de organizare si functionare a societatii.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate, precum si licentierea ANRSC care sa ateste dreptul acestuia de operare pe teritoriul Romaniei.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilantul contabil si balanta contabila semnat si stampilat cu mentiunea conform cu originalul de organele competente, DGFP in a carei raza teritoriala isi are sediul.Scrisoare de bonitate financiar bancara.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind dotarile si utilajele specifice (Formular nr 11), echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere: proprietate, leasing, chirie.Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima asigurarea in dotare proprie sau prin conventie de ?hiriere a urmatoarelor utilaje si autovehicule specifice: :-2 utilaje de transport dotate cu container tip ABROLL.Nota: Ofertantul va face dovada detinerii mijloacelor de transport – proprietate, contract de inchiriere sau leasing. Neprezentarea acestora atrage descalificarea ofertantului.2. Dotari cu capacitati de precolectare.3. Declaratie pe propria raspundere privind numarul de personalul tehnic de specialitate de care dispune, numarul de personal angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si numele si prenumele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de concesiune si a fiecarui serviciu (CV-uri si cazierele judiciare). Formular nr10.4. Lista a principalelor servicii prestate in domeniul gestiunii deseurilor (Formular nr8) in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Nota: Se stabileste ca limita minima impusa ?eplinirea, ?ultimii 3 ani, cel putina unui contract similar ?heat cu comune, municipii sau orase, ?valoare anuala minima de 100.000 Ron fiecare. Se anexeaza : - contractele aferente.- recomandari din partea beneficiarului? cazul asocierii cerinta minima se impune a fi ?eplinita ?mod individual de catre fiecare asociat.5. Certificate de calitate STANDARD ISO 9001 :2001, ISO 14001 :2005, OHSAS 18001 :2004.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta d.p.d.v. ec.1.Niv tarifelor platib de catre benef fin.(pers fiz) 35p 2.Val. redev. 35p3.Graficul invest defalcat pe 5 ani 30p. Total 100p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.07.2010 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
'CONSILIUL DE SOLUTIONAREA A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS, NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected]
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL NEAMT
Adresa postala:  STR.MIHAI EMINESCU, NR 30, Localitatea:  PIATRA NEAMT, Cod postal:  610028, Romania, Tel. 0233/212717
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA COMUNEI TASCA
Adresa postala:  COMUNA TASCA, Localitatea:  TASCA, Cod postal:  617455, Romania, Tel. 0233/255083, Email:  [email protected], Fax:  0233255083
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer