Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare, Ora? Sacueni, judetul Bihor


Concesionare numarul 2241/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Adresa postala: str. Libertatii nr1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Punct(e) de contact: BERES CSABA, MARINA CRISTIAN, BEDE MARIA, Tel. +40 259352194, Email: [email protected], Fax: +40 259352195/+40 259352196, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare, Ora? Sacueni, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe raza orasului Sacueni si localitatile apartinatoare
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectare selectiva, colectare, transportadeseurilor municipale , cu exceptia celortoxice periculoase din deseurile menajere.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Stabilita in functie de numarul de beneficiari, respectiv utilizatori, cu care concesionarul va incheia contracte de prestare servicii de salubrizare ( conform datelor de la ultimul recensamant 11.113 utilizatori).
Valoarea estimata fara TVA: 3, 200, 544 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul A1. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta completat Formularul nr. A2, in original.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul nr. A4. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Primar ? BERES CSABA;Viceprimar ? CSUKA JOZSEF; Contabil Sef ? Bocor Andrea; Responsabili achizitii ? Bede Maria si Marina Cristian; iar Consilieri locali: Ardelean Gheorghe, Beres Attila, Cservid Levente-Imre, Csuka Jo;zsef-Gyorgy, Dudas Emeric, Duta Cristina-Mona , Erdei Victor, Goder Attila-Sandor, Gyurcsik Zoltan , Hamza Alexandru, Karancsi Bela, Kovari Gyongyi, Majercsik Attila, Mocsar Laszlo;, Nagy Stefan, Rhedey Emilia, Szilagyi Ghizela.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.7.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010.Se va prezenta completat Formularul nr. A3.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor putea fi prezentate in forma originala acele acte emise de societa?i de asigurari, societa?i bancare sau alte institu?iifinanciare acreditate, acte ce nu pot fi emise, ?i, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate strict de aceasta procedura de atribuire.Toate documentele intocmite/emise de catreofertant cu scopul participarii la aceasta procedura de achizi?ie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului/ter?ilor sus?inator(i). 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care trebuie sa rezulte ca are ca obiect de activitate autorizat si cel de servicii de salubrizare a localitatilor.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Licenta emisa de autoritatile de reglementare a competentelor, respectiv de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice. Se va prezenta Licenta ANRSC, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Nota: Conform prevederilor art. 39, alin. (4) din Legea nr. 51 din 21 martie 2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice ?Retragerea sau incetarea valabilitatii licentei atrage revocarea hotararii de dare in administrare ori a hotararii privind atribuirea contractului de delegare a gestiunii, dupa caz, si conduce la organizarea unei noi proceduri de selectare a unui operator, in conditiile prezentei legi. Retragerea licentei se notifica operatorului cu cel putin 90 de zile inainte, perioada in care operatorul in cauza este obligat sa furnizeze/presteze serviciul respectiv in conditiile contractului.?
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 3.000.000 lei.Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri se va raporta pentru echivalenta la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.-Se vor prezenta bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani, 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Unul sau mai multe contract/contracte de servicii similare, a carui/caror valoare cumulatasa fie de cel putin 2.000.000 lei fara TVA.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Cursul leu/valuta avut in vedere pentru calculul echivalentei, este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va prezenta lista serviciilor similare, ce va con?ine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si copii dupa informatiile relevante din contractul/contractele depuse cu titlu de experienta similara.Autoritatea contractanta, solicita cel putin urmatoarele: -2 auto-gunoiere (cu norma de poluare minim EURO 4) necesare pentru prestarea serviciului de salubritate a comunei; o autospeciala pentru spalat recipientele.Cel pu?in unul din utilajele folosite va avea trac?iune integrala datorita drumurilor greu accesibile aferente localita?ilor adiacente ora?ului Sacueni.- Se vor prezenta documente care sa ateste detinerea in proprietate, de catre operatorul economic a celor 2 autogunoiere, respectiv a autospecialei pentru spalat recipiente (factura, contract de vanzare-cumparare, etc). Daca acestea nu sunt detinute in proprietate, de catre operatorul economicexista posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere.Standarde privind managementul calitatii- EN ISO 9001:2001 / EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici, fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul respectiv va primi certificarea.Standarde de protectie a mediului- ISO 14001 sau echivalent.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat astfel cum este solicitat se vor prezenta documente justificative prin care sa se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediuluiIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici, fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul respectiv va primi certificarea.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 50.002. Asigurarea dotarii zonei de prestare a serviciilor cu insule de colectare selectiva ( platforme special amenajate ) 5.003. Timpul de realizare al insulelor de colectare selectiva 5.00Timpul de dotare al utilizatorilor (punerea la dispozi?ia acestora) cu reciepiente de colectare 10.005. Asigurarea unor locuri de munca pentruminimum 15 persoane 30.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.12.2012 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care vor exista doua, sau mai multe oferte ce au obtinut acelasi punctaj si sunt clasate pe primul loc, va fi declarata ca fiind castigatoare oferta ce prezinta cel mai mic nivel tarifar.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Ora? Sacueni
Adresa postala: Pia?a Liberta?ii, nr. 1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Tel. +40 259352194, Email: [email protected], Fax: +40 259352195, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer