Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI BUDUSLAU PRIN CONCESIONARE


Anunt de participare numarul 79819/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUDUSLAU BIHOR (PRIMARIA COMUNEI BUDUSLAU)
Adresa postala: BUDUSLAUnr.82, Localitatea: Buduslau, Cod postal: 417105, Romania, Punct(e) de contact: GASPAR GYULA JOZSEF, Tel.0259/459100, Email: [email protected], Fax: 0259/459100, Adresa internet (URL): www.buduslau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI BUDUSLAU PRIN CONCESIONARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA BUDUSLAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI BUDUSLAU PRIN CONCESIONARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90510000-5 - Eliminare si tratare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 22, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform.art.44 din O.U.G. nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere.
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
3. Informatii generale privind ofertantul.1. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: certificat fiscal eliberat de catre Primaria pe raza careia isi are sediul ofertantul si certificat de atestare fiscala emis de DGFP pe raza careia isi are sediul ofertantul. Nu se accepta la licitatie ofertantii ce nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, chiar daca acestea au fost reesalonate.1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie (original sau copie legalizata)nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte:
Obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari executate;
Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).2. Certificat de inregistrare si codul unic.3. Cazierele judiciare ale persoanelor care au functii de conducere in cadrul societatii ofertantului.4. Atestare ANRSC.
5. Statutul de organizare si functionare a societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil si balanta contabila semnat si stampilat cu mentiunea"conform cu originalul" de organele competente, DGFP in a carei raza teritoriala isi are sediul.
Srisoare de bonitate financiar bancar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Oferta propriu-zisa trebuie sa contina urmatoarele documente : - aspecte economice si financiare ale ofertei, - nivelul tarifelor propuse pe fiecare sectiune in parte, - aspecte tehnice pe fiecare sectiune in parte conceptia proprie privind modalitatea de organizare si functionare a fiecarui serviciu in parte, - conditii generale ale ofertei, referitoare la costurile si procedurile de lucru privind protectia mediului, - programul de realizare a investitiilor, - programul, campanii de constientizare, educatie ecologica si realizarea materialelor informativ educative.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind dotarile si utilajele secifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere: proprietate, leasing, chirie.Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima asigurarea in dotare proprie sau prin conventie de inchiriere a urmatoarelor utilaje si autovehicule specifice: :
- autocompactoare, automaturatori, autostropitoare.
Nota: Ofertantul va face dovada detinerii mijloacelor de transport proprietate, contract de inchiriere sau leasing. Neprezentarea acestora atrage descalificarea ofertantului.2. Dotari cu capacitati de precolectare.
3. Declaratie pe propria raspundere privind numarul de personalul tehnic de specialitate de care dispune, numarul de personal angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si nemele si prenumele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de concesiune si a fiecarui serviciu (CV-uri si cazierele judiciare).4. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Nota: Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 2 recomandari din partea autoritatilor locale pe teritoriul careia isi desfasoara activitate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 12:00
Locul: sediul Primariei comunei Buduslau .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stravopoleos , nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030048, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Buduslau
Adresa postala: buduslau nr.82, Localitatea: Buduslau, Cod postal: 417105, Romania, Tel.0259-459100, Email: [email protected], Fax: 0259-459100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer