Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare a comunei Batarci, judetul Satu-Mare, prin Contract de concesiune de servicii?


Concesionare numarul 2249/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Batarci
Adresa postala: strada Principala, nr.50, judetul Satu Mare, Loc.Batarci, ,Localitatea: Batarci, Cod postal: 447030, Romania, Punct(e) de contact: Toma Vasile Adrian, Tel. +40 261837024, Email: [email protected], Fax: +40 261837024, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro/batarci, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
?Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare a comunei Batarci, judetul Satu-Mare, prin Contract de concesiune de servicii?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Batarci:
- Sat Batarci;
- Sat Comlausa;
- Sat Tamaseni;
- Sat Sirlau,
Judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
?Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare a comunei Batarci, judetul Satu-Mare, prin Contract de concesiune de servicii?Activitatea de precolectare, colectare, transport si depozitare al desurile menajere de la locuitorii din comuna.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Activitatea de precolectare, colectare, transport si depozitare de pe raza comunei Batarci, Jud.Satu Mare
Valoarea estimata fara TVA: 350, 548.7 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declarat./formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se completeaza: *Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 1;*Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif.si compl.prin Legea 337/2006, cu modif.si compl.ulter.-Declaratie privind eligibilitatea Formular 2; *Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulter.?Formular 3; *Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69*1 din O.U.G. 34/2006, cu modif.sicompl.ulter.(pentru ofertant/asociat/subcontr./tert/sustin.)-Formular 4. Persoanle cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proced.deatribuire: Primar?Toma Vasile Adrian; Viceprimar?Mone Grigore Viorel; Secretar?Glodan Ana;Consilieri locali: Avasi Vasile, Berendi Gheorghe, Grigoras Ion, Mondoca Vasile, Mone Petru, Paul Vasile, Pop Ioan, Rob Iacob, Rob Ioan Iacob, Szakaszti Stefan, Toma Ioan, Toma Vasile.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati intr-una din situatiile prevazute la art. 69*1, art.180, art.181 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. *Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 5. Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. *Certificat de atestare fiscala (taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetulconsolidat la data depunerii ofertelor; *certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la begetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelorjuridice eliberate de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unuinotar.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. *Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in careofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in copie lizibila "cf cu orig", se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate docum. in original/copie legalizata.Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.*Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciului de salubrizare valabila la data depunerii ofertei in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceriglobale pe cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin: 375.000 Lei.Pentru echivalenta lei/euro se vor considera urmatoarele valori comunicate ca medii anuale de catre BNR: 2009 = 4.2373 lei/euro; 2010 = 4.2099 lei/euro; 2011 = 4.2379 lei/euroOperatorii economici ce beneficiaza de perevederile art. 16 alin.(2) din Lg.346/2004, vor prezenta 50% din valoare.* Situatiile financiare pentru anii 2009, 2010, 2011. Se solicita prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente.Documente de confirmare pentru cifra de afaceri: a)bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, pe ultimii trei ani financiari incheiatib)alte documente echivalente (declaratie fiscala).Pentru operatorii economici nou infiintati se va prezenta documente numai pentru anii scursi de la data infiintarii.Nota! Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa nr. 2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P., publicat in Monitorul Oficial alRomaniei, partea I, Nr. 687/28.09.2011.* Informatii privind asocierea.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este oasociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Experienta similara: - Formularul nr. 7 privind experienta similara, va fi insotit de certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.(domeniul de activitate aferent obiectivului contractului).-Formularul nr.21 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani* Declaratie privind informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii-Formular 8. Ofertantul va asigura (in dotare proprie, prin contract sau conventii de inchiriere, etc.)acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, dupa cum urmeaza: 2 autogunoiere. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze faptul ca utilajele, mijloacele de transport respective se inchiriaza pentru prestarea serviciilor, pe toata perioada. Pentru echipamentele proprii se vor atasa o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" a listei de inventar a obiectelor din dotare necesare indeplinirii contractul de servicii. Pentru echipamentele inchiriate, se vor atasa in original sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" dupa precontractele de inchiriere.Declaratie privind personalul de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului de servicii- Formular nr. 9Formularul nr. 10 ? Declaratie de angajament privind resursele umane;Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.-Formularul nr. 11 - declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora, si dupa caz- Formular nr. 12 - Acordul de subcontractare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formularul 11 ca nu este cazul).Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea financiare initiale. Pentru pesoanele fizice/juridice straine se vor prezenta certificari echivalente, in traducere legalizata in limba romana.* Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Se va prezenta: * Formularul nr. 13 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Anexat la acordul de asociere se vor prezenta : * Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular nr.14;* Declaratie privind legalizarea asocierii - Formular nr. 15.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta documentele mai sus mentionate.Atentie! In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat in parte. Indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Certificat conform ISO 9001:2008 privind certificarea sistemului de management al calitatii. Operatorii economici vor face dovada implementarii sitemului de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii, sau un document echivalent. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert.;
-Certificat conform ISO 14001:2008privind certificarea sistemului de management al mediului.Operatorii economici vor face dovada implementarii sitemului de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2008, un sistem de management al mediului, sau un document echivalent.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Redeventa 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 04.02.2013 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul ofertelor financiare clasate pe primul loc care au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: ! Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256*2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Batarci ? Secretar
Adresa postala: Str.Principala, nr.50, Jud.Satu Mare, Localitatea: Com.Batarci, Cod postal: 447030, Romania, Tel. +40 261837024, Email: [email protected], Fax: +40 261837024, Adresa internet (URL): http: //www.primariabatarci.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 17:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer