Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI DENSUS,JUDETUL HUNEDOARA


Concesionare numarul 947/15.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DENSUS
Adresa postala: COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA, Localitatea: Densus, Cod postal: 337205, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA NICOLETA CRAI, Tel.0254775010, Email: [email protected], Fax: 0254775010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI DENSUS, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA DENSUS, SATELE: DENSUS, CRIVA, HATAGEL, PESTEANA, PESTENITA, POIENI
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI DENSUS, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
PANA CAND VA DEVENII OPERATIONAL OPERATORUL ECONOMIC UNIC DIN JUDETUL HUNEDOARA "SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR , JUDETULHUNEDOARA"
Intervalul: intre: 10si12 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale catre stat, inclusive cele locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Atestare ANRSC, Statutul de organizare si functionare a societatii.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Ultimul bilant contabil si balanta contabila, Scrisoare de bonitate financiar bancara
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind dotarile si utilajele specifice , echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ala cadrelor de conducere, Certificate ISO 9001, Certificat ISO 14001, Certificat OHSAS 18001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
CEA MAI AVANTAJOASA OFERTA DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1543/2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.07.2009 Ora: 15:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer