Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRITATE AL ORASULUI LUDUS


Concesionare numarul 795/06.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Localitatea: Ludus, Cod postal: 545200, Romania, Punct(e) de contact: Urcan Ionas Florin, Tel.0265-411716, Email: [email protected], Fax: 0265-413402, Adresa internet (URL): www.ludus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRITATE AL ORASULUI LUDUS
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Suprafata administrativ teritoriala a orasului Ludus
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionare serviciului public de salubritate al orasului Ludus
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90610000-6-Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 550, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si de stat, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare decit 650.000 lei, bilantul contabil si contul de profit si pierderi pe anul 2006-2007-2008, informatii privind asocierea si subcontractantii.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LicentaA.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare, certificat ISO 9001/2001, certificat ISO 14001/2004, cerificatului ISO 18001, lista principalelor servicii executate in ultimii in ultimii 3 ani, indepliniriea si finalizarea, in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect executarea unor servicii similare si care a avut valoarea egala sau mai mare de 500.000 lei exclusiv TVA, lista cu personalul necesar realizarii serviciilor, dotare tehnica specifica.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Of.cea mai av.dpdv ec.: Nivel tarife de utiliz al serv.245p, Plan de fin.si dzv.40p, Nivel cal.tehn.si funct.al solutiilor teh.125p, Gradul preluare risc 20p, Modul de rez a unor probl.soc 30p.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 29.05.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Orasului Ludus
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918, nr.26, Localitatea: Ludus, Cod postal: 545200, Romania, Tel.0265411716, Email: [email protected], Fax: 0265413402, Adresa internet (URL): www.ludus.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2009 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer