Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI BATOS


Concesionare numarul 1653/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Batos
Adresa postala:  com. Batos, nr. 302, Localitatea:  Batos, Cod postal:  547085, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitru Cotoi, Tel. 0265-544212, In atentia:  d-lui primar, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-544212, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI BATOS
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
COMUNA BATOS SI SATELE APARTINATOARE, JUDETUL MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
UN SERVICIU DE DELEGARE DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE
Valoarea estimata fara TVA: 367, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formular 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea oblogatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale - cerinta minima: prezentare formulare tip emise de Administratia Financiara pentru bugetul consolidat al statului si Primarie pentru taxele si impozitele locale, valabile la data deschiderii ofertelor ( in original sau copie legalizata, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertei. Documentul se va preznta in original sau copie legalizata. Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, Certificat de platitor sau neplatitor de TVA (CIF - in copie), Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare, in copie legalizata
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind cifra de afaceri. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente, in copie semnat si stampilat " conform cu originalul". Rezultatul financiar conform actelor depuse trebuie sa fie pozitiv.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele formulare completate: declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si a contractelor in derulare - formular 12E, Declaratie privind efectivele medii anuale a personalului - formularul 12I, Declaratie privind echipamentele utilajele ce vor fi puse la dispozitie pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - formularul 12H, Declaratie privind subcontractantii - formular 12G
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
PRETUL CEL MAI SCAZUT
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 17.09.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer