Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI SOLOVASTRU
Concesionare numarul 1885/18.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA SOLOVASTRU
Adresa postala: SOLOVASTRU NR 374 , MURES, Localitatea: Solovastru, Cod postal: 547570, Romania, Punct(e) de contact: PETRU-DORIN MOLDOVAN, Tel. 0265534112, Email: [email protected], Fax: 0265534112, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare teritorila locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI SOLOVASTRU
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al Comunei Solovastru, Judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
conform documentatiei de atribuire
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform documentatiei de atribuire - se va depune oferta pentru toate serviciile prevazute in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 391, 776 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- formular 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale - Cerinta minima: prezentare formulare tip emise de Administratia Financiara pentru bugetul consolidat al statului si Primarie pentru taxele si impozitele locale, valabile la data deschiderii ofertelor (in original sau in copie legalizata), Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertei. Documentul se va prezenta in original sau copie legalizata 2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (in copie). 3. Certificat de platitor sau neplatitor TVA (CIF - in copie). 4. Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare, in copie legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? prezentare formular 12JSe va prezenta bilantul contabil pe anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente, in copie, semnat si stampilat ?conform cu originalul?.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul 12E ? Lista principalelor servicii executate in ultimii in ultimii 3 ani si a contractelor in derulare.Asigurarea de catre ofertant a :1. personalului necesar realizarii serviciilor2. cadrelor de conducereSe vor declara numarul, numele si prenumele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si pregatirea acestora si a cadrelor de conducere.Ofertantul va trebui sa demonstreze ca are in proprietate sau dispune pe baza de contracte de inchiriere/leasing de toate utilajele si mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivelor viitorului contract, specificate in caietul de sarcini, respectiv: - Autocompactor min 10 ? 13 mc ? 1 buc.- Autocompactor min 13 ? 19 mc. ? 1 buc
IV.1) Criterii de atribuire
oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. ec.Niv. tarif. de util. a serv.;Grad preluare a risc. de concesionar;Niv. calit, tehn. si funct. al solutii tehn. propuse, ;Mod de asig. a prot med, term real inv
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.04.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Solovastru - COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: str. Principala nr. 374, Localitatea: Solovastru, Cod postal: 547570, Romania, Tel. 0265/534384, Email: [email protected], Fax: 0265/534112
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 16:46