Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare al Comunei Livezeni


Concesionare numarul 2045/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIVEZENI
Adresa postala:  Livezeni nr.76, Localitatea:  Livezeni, Cod postal:  547365, Romania, Punct(e) de contact:  Vasile Tatar, Tel. 0265-243303, Email:  [email protected], Fax:  0265-257793, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare al Comunei Livezeni
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al Comunei Livezeni, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
conform documentatiei de atribuire
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform documentatiei de atribuire - se va depune oferta pentru toate serviciile prevazute in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 356, 640 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formular 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale- cerinta minima: prezentarea formularelor tip emise de Administratia Financiara pentru bugetul general consolidat al statului si Primarie pentru taxele si impozitele locale, valabile la data deschiderii ofertelor(in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul), Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 40, Declaratie la art. 69 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 44, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul), Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Regsitrului Comertului(in copie), Certificat de platitor sau neplatitor TVA(in copie), Licenta ANRSC pentru prestarea serviciilor de salubrizare (in copie legalizata sau copieconform cu originalul).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- formular 12J. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)de minim 700.000 lei. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2010 vizat si inregistrat de organele competente in copie, semnat si stampilat "conform cu originalul".
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul 12E-Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani si a contractelor in derulare. Asigurarea de catre ofertant a: 1. personalului necesar realizarii serviciilor; 2. cadrelor de conducere. Se vor declara numarul, numele si prenumele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si pregatirea acestora si a cadrelor de conducere. Ofertantul va trebui sa demonstreze ca are in proprietate sau dispune pe baza de contracte de inchiriere/leasing de toate utilajele tehnice necesare realizarii obiectivului viitorului contract, specificate in caietul de sarcini, respectiv: Autocompactor 13-19mc-1 buc si Autocompactor 19-22mc-1 buc.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v.ec.: Niv. tarif de util. a serv.; Gradul de preluare al risc. deconcesionar;Niv. calit. tehn. si funct. al solutii tehn. propuse;Mod de asig.a prot. med.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.08.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de participare: 7000 lei
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR3, Localitatea Bucuresti, cod postal 030084, Romania, Te. 021/3104641, Email: [email protected], fax: 021/3104642, Adresa internet(URL: www.cnsc.ro, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Livezeni - compartiment achizitii
Adresa postala:  str. Principala, nr.76, cod postal: 547365, Localitatea:  Livezeni, Cod postal:  547365, Romania, Tel. 0265/243303, Email:  [email protected], Fax:  0265/257793
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer