Licitatie Publica - Delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare a com. T. Vladimirescu, jud. Braila
Concesionare numarul 2207/19.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Tudor Vladimirescu
Adresa postala: jud. Braila, comuna Tudor Vladimirescu, str. Brailei, nr. 89, Localitatea: Tudor Vladimirescu, Cod postal: 817180, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Constantin, Tel. +40 239613284, Email: [email protected], Fax: +40 239613284, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare a com. T. Vladimirescu, jud. Braila
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Satele Tudor Vladimirescu, Scortaru Vechi si Comaneasca, com. Tudor Vladimirescu, jud. Braila,
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
PRELUAREA IN TOTALITATE A RISCURILOR DE CATRE CONCESIONARUL SERVICIULUI, A TUTUROR INDICATORILOR CEREZULTA, INCLUSIV INCASAREA PRIN MIJLOACE PROPRII DE CATRE CONCESIONAR A TARIFULUI DE COLECTARE AGUNOIULUI MENAJER DE LA LOCUITORI
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciul public de salubrizare
Valoarea estimata fara TVA: 160, 036.8 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Aceasta se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 12B -Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentare formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - Formulare.Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006. Prezentare formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - FormulareDetin functii de decizie, urmatoarele persoane: primar: Constantin Vasileviceprimar: Mihaiu Dumitrucontabil: Mitrea Florelcons. juridic: Calin Constantininsp. Stanciu Virgil, Mocanu Gheorgheconsilieri locali: Bogdan Tudorel, Caraman Eugen, Comsa Toma, Dragu Fanica, Gavrila Angela, Matei Lenuta, Mocanu Neagu, Nenciu Janeta, Popa CostelCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Administratia Finantelor Publice Locale de pe raza jud. in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala ofertantul isi are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante labugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in lb. romana.AC solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Documentele vor fi depuse pentru ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local sau bugetul de stat, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificatul constatator in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa atestare/licentiere ANRSC valabila la data deschiderii ofertelor.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa contract/alte documente valabile la data deschiderii ofertelor cu un depozit atestat de preluare a deseurilor.Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil sau extrase de bilantCifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR sau BCE.In cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui "sustinator" in ceea depriveste sustinerea resurselor ofertantului privitoare la situatia economico-financiara, se va completa Angajamentul de sustinere economico-financiara, ce va fi prezentat ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 10.09.2012 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Daca doua sau mai multe oferte au pretul cel mai mic identic, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. Castigatoare va fi declarata oferta cu cel mai mic pret. Primul clasat va depune Formular de oferta si Fisa de fundamentare cu noile valori rezultate prin reofertare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Persoana vatamata poate sesiza CNSC pentru anulare act si/sau recunoastere drept pretins/intres legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul considerat nelegal (art. 256² din OUG nr. 34/2006).
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Tudor Vladimirescu
Adresa postala: str. Brailei, nr. 89, Localitatea: Tudor Vladimirescu, Cod postal: 817180, Romania, Tel. +40 239613284, Email: [email protected], Fax: +40 239613284
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 12:12