Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare a com. T. Vladimirescu, jud. Braila


Concesionare numarul 2207/19.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Tudor Vladimirescu
Adresa postala: jud. Braila, comuna Tudor Vladimirescu, str. Brailei, nr. 89, Localitatea: Tudor Vladimirescu, Cod postal: 817180, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Constantin, Tel. +40 239613284, Email: [email protected], Fax: +40 239613284, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare a com. T. Vladimirescu, jud. Braila
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Satele Tudor Vladimirescu, Scortaru Vechi si Comaneasca, com. Tudor Vladimirescu, jud. Braila,
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
PRELUAREA IN TOTALITATE A RISCURILOR DE CATRE CONCESIONARUL SERVICIULUI, A TUTUROR INDICATORILOR CEREZULTA, INCLUSIV INCASAREA PRIN MIJLOACE PROPRII DE CATRE CONCESIONAR A TARIFULUI DE COLECTARE AGUNOIULUI MENAJER DE LA LOCUITORI
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciul public de salubrizare
Valoarea estimata fara TVA: 160, 036.8 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Aceasta se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 12B -Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentare formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - Formulare.Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006. Prezentare formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - FormulareDetin functii de decizie, urmatoarele persoane: primar: Constantin Vasileviceprimar: Mihaiu Dumitrucontabil: Mitrea Florelcons. juridic: Calin Constantininsp. Stanciu Virgil, Mocanu Gheorgheconsilieri locali: Bogdan Tudorel, Caraman Eugen, Comsa Toma, Dragu Fanica, Gavrila Angela, Matei Lenuta, Mocanu Neagu, Nenciu Janeta, Popa CostelCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Administratia Finantelor Publice Locale de pe raza jud. in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala ofertantul isi are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante labugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in lb. romana.AC solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Documentele vor fi depuse pentru ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local sau bugetul de stat, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificatul constatator in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa atestare/licentiere ANRSC valabila la data deschiderii ofertelor.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa contract/alte documente valabile la data deschiderii ofertelor cu un depozit atestat de preluare a deseurilor.Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil sau extrase de bilantCifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR sau BCE.In cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui "sustinator" in ceea depriveste sustinerea resurselor ofertantului privitoare la situatia economico-financiara, se va completa Angajamentul de sustinere economico-financiara, ce va fi prezentat ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, insotita de cel putin o certificare de buna prestare.Respectiva certificare va indica beneficiarul, indiferent daca acesta esteautoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul prestatiei si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin lista prezentata ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect colectarea si transportul de gunoi menajer si a carui sau a caror valoare cumulata este de 160000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE. Se va completa si depune Formularul 12F. Se vor prezenta copii dupa contract, proces verbal de receptie, recomandare, certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa si depune Formular 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere pe ultimii 3 ani.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului. AC solicita ca cerinta minima obilgativitatea asigurarii(in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere sau prin angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor echipamente: 1 autogunoiera compactoare5 containere de 1, 1 mcSe va completa si depune -Formular 12 HPrezentarea unei declaratii privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii.Se va competa si depune -Formular 12 G- Declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora.In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea unei oferte comune, asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si situatia financiara. Formularul de oferta va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de fiecare asociat.Oferta va include Acordul de asociere care va indica partea de implicare a fiecarui asociat, liderul asociatiei. Asocierea se va legaliza doar daca oferta comuna este declarata castigatoare. AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asocierii nu isi indeplineste obligatiile fata de acestia.Pentru indeplinirea cerintelor minime privind situatia economica, financiara, tehnica se vor lua in calcul resursele grupului.Se va competa si depune - Formular nr. 6In cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui "sustinator" in ceea de priveste sustinerea resurselor ofertantului privitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se va completa Angajamentul de sustinere tehnicasi/sau profesionala. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.Se va completa si depune ca document autentificat notarial Formularul nr. 21 insotit de declaratiile corespunzatoareFormularelor nr. 21.1 si/sau 21.2 de la sectiunea Formulare.Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare prestarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Standarde de protectie a mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare prestarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 sauechivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 10.09.2012 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Daca doua sau mai multe oferte au pretul cel mai mic identic, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. Castigatoare va fi declarata oferta cu cel mai mic pret. Primul clasat va depune Formular de oferta si Fisa de fundamentare cu noile valori rezultate prin reofertare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Persoana vatamata poate sesiza CNSC pentru anulare act si/sau recunoastere drept pretins/intres legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul considerat nelegal (art. 256² din OUG nr. 34/2006).
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Tudor Vladimirescu
Adresa postala: str. Brailei, nr. 89, Localitatea: Tudor Vladimirescu, Cod postal: 817180, Romania, Tel. +40 239613284, Email: [email protected], Fax: +40 239613284
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer