Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE, IN MUNICIPIUL MANGALIA


Concesionare numarul 2300/27.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MANGALIA
Adresa postala: SOS CONSTANTEI NR.13, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: ILEANA BUDURESCU, Tel. +40 241751060, Email: [email protected], Fax: +40 241755606, Adresa internet (URL): www.mangalia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE, IN MUNICIPIUL MANGALIA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Mangalia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE, IN MUNICIPIUL MANGALIAactivitatea de precolectare, colectare si transport a deseurilor municipale, cu exceptia celor cu regim special, deseuri produse de persoane fizice si juridice din Municipiul Mangalia;sortarea deseurilor municipale ;depozitarea controlata a deseurilor municipale ;curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet ;colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice)colectarea, transportul, depozitarea deseurilor rezultate din activitati de constructii si demolari.Colectarea si transportul cadavrelor animalelor de pe domeniul public si predarea acestora unitatilor de ecarisajDezinsectieDezinfectieDeratizare
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90610000-6-Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatile de servicii se gasesc in Anexele 1-10 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 11, 992, 500 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 -Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr.2 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4 (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr.3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 5.Cerinta nr.4 - Certificat de atestare fiscala (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Cerinta nr.5 - Certificat de atestare fiscala (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la depunerea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 4 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr.6 - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr.7- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt prezentate in anexa la Formularul 7 din Documentatia de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Cristian Radu ? PrimarBogdan Maganu - viceprimarRomulus Dumitrana ? consilier personal primarOvidiu Mihalache - consilier personal primarPetrina Boita ? Secretar municipiuStefania Mititescu ? Sef serviciul juridicFlorea Popa ? Director generalDiana Fotin ? Inspector Serviciul Buget ContabilitateIleana Budurescu ? Coordonator Comp. Investitii, AchizitiiRazvan Calota ? arhitect sefCiprian Popa Dan ? sef serviciu prognoza , proiecte, turismAdriana Duca ? sef autoritate tutelaraMihaela Andrei ? director politie localaSimona Ciocanel ? sef serviciul taxe si impoziteLucica Cazan ? sef SPCLEPConsilieri locali: Bogdan Maganu, Gheorghe Mazalu, Ion Petcu, Danut Moldovan, Ghiulgiean Membulat, Eugen Marian Guta, Vasile Iorga, Laura Cirlan, Lucian Popescu, Linica Stan, Levent Beghim, Paul Foleanu, Sorin Andrei, Vasile Olan, Cristian Dragan, Leonard Florin Tanase, Marin Ciociia, Stefan Dragos Bociog, Ion Minca.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Documentul se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta nr.1- Certificat constatator ONRC. Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului..Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare precum si orice alt document considerat edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.2 - prezentarea in copie conforma cu originalul a licentei ANRSC ( de operare sau de participare la licitatie) si a anexei acesteia cu valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este licentiat.Cerinta nr.3 - Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romana sau echivalent sau Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat catigator sa prezinte/obtina Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romana pana la data deincheiere a contractului. Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine: Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata autorizarea respective.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim: 20.000.000 lei. Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Bilant contabil, 2010, 2011, 2012 sau alte documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico financiare a ofertantului.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cumurmeaza: AnulAnul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul 2011:1euro = 4, 2379 lei. Anul 2012:1euro = 4, 4291 lei.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 18Nota: In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, care fac dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004 - Formularul 8 ? Declaratie privind incadrarea incategoria IMM, valoarea pentru cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati se accepta in procent de 50% dincuantumul precizat.In situatia in care ofertantul este o asociere, incadrarea incategoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Reducerea de 50% a cerintei privind cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati, se va aplica numai daca fiecare membru al asocierii se incadreazain categoria IMM-urilor. In acest caz, fiecare membru al unei asocieri va completa Formularul 8.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1- Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea experientei similare, operatorii economici vor prezenta cel putin un contract de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, a carui valoare sa fie minim 10.000.000 lei fara TVA. Se accepta si contractele care la data deschiderii ofertelor sunt in curs de derulare.Valoarea impusa poate fi demonstrata prin cumularea valorica a maxim 3 contracte.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr.9 si Formularul de experienta similara 9A. Se vor prezenta contracte / acte aditionale / procese verbale de receptie a serviciilor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?. Fiecare dintre contractele care justifica experienta similara, trebuie sa fie insotite de o recomandare in copie (conform cu originalul) din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.Se solicita ofertantului recomandari, de la Beneficiarul investitiei, care sa contina datele de identificare a contractului declarat, datele de incepere si de finalizare a contractului, valoarea initiala a contractului, valoarea finala a contractului (valoarea platilor).NOTA: Documentele prezentate trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea finala, real executata, aferenta serviciilor prezentate ca experienta similara.- In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Modalitatea de indeplinirePentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BNR pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr.2 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, se va completa si prezenta Formularul nr.11.Lista personalului ?cheie? responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste prestarea serviciilor va fi minim: - 1 persoanacu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare.- 1 persoana cu experienta in organizarea activitatilor specifice parcului auto (cel putin un contract similar), care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport repartizate pentru indeplinirea viitorului contract.- 1 persoanadesemnata pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de calitate impuse prin contract (ISO 9001) certificat ca auditor sau manager al sistemelor de calitate, care a participat la activitati similare in cadrul a cel putin unui contract similar.Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta ? Formularul nr. 11Cerinta nr.3 ? Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu autospecialele, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de delegare, conform cu precizarile din caietul de sarciniPentru prestarea in bune conditii a prestatiei ofertantii trebuie sa detina cel putin urmatoarele utilaje: ? autogunoiera cu capacitatea intre 10 mc si 16 mc-5 buc;? autogunoiera cu capacitatea intre6mc si 7 mc- 2 buc?autobasculanta cu brat articulate si cupa(greifer)- 1buc?autospeciala pentru spalat europubele/containere 1, 1 mc- 1 buc? autospeciala multifunctionalacudispozitiv (brat ridicator)- 2 buc? automatura pentru carosabil - 2 buc? automaturapentru trotuare-2 buc? aspirator deseuri stradale- 20 buc? suprastructura autostropitoare intre8.000 litri si 10.000 litripentru autospeciala cu brat ridicator-1 buc? containere deschise cu capaitatea intre 16 mc si 20 mc pentru autospeciala cu brat ridicator-3 buc? lama orientabila pentru zapada care se monteaza pe autogunoiere si autospeciale cu brat ridicator - 6 buc? suprastructura imprastietor material antiderapant cu echipament pentru injectat clorura de calciu cu capacitatea intre 6mcsi 8 mc, care se monteaza pe autospeciale cu brat ridicator-2 buc? utilaje pentru incarcat zapada-2 buc? atomizor- 5 buc.? pompa manuala pentru stropire- 10 buc.? autoturism-3 buc.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 10Pentru dovedirea detinerii dotarii tehnice solicitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative pentru autospecialele, utilajele si echipamentele folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului prin care faca dovada proprietatii sau modalitatea de detinere, astfel : -pentru autospeciale(contract de vanzare-cumparare de inchiriere, leasing, -copie conform cu originalul); se permite si prezentarea unuiangajament.pentru utilaje, echipamente((contract de, vanzare-cumparare, de inchiriere leasing, process?verbal de predare, primire-copie - conform cu originalul)Se va completa Formularul nr. 19 privind disponibilitatea utilajelor si echipamentelor pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiCerinta nr.4 - Declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora (daca e cazul) precum si acordurile de subcontractare.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 12Acord de subcontractare Formularul nr.13Cerinta nr.5 - Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura si documentele pentru partea lor de implicareModalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 14Cerinta nr. 2 -Sa detina certificat privind implementarea sistemului demanagement de mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardeleeuropene sau internationale privind certificarea, pentru serviciile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, inmasura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al protectiei mediului.Modalitatea de indeplinirePrezentarea de certificat SR EN ISO 14001 emis de organismeindependente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediucorespunzatoare serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.Cerinta nr. 1 Sa detina certificat privind implementarea sistemului deasigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru serviciile care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.Modalitatea de indeplinirePrezentarea de certificat SR EN ISO 9001 emis de organismeindependente, prin care se atesta faptul ca operatorul economicrespecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Criterii componente 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12564/01.03.2013
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 15.05.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatorii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, sustinatorii, vor completa FORMULARUL 3, FORMULARUL 5 (pct. a), pct.c), pct.d) , FORMULARUL 7, FORMULARUL 16, FORMULARUL 17 , Anexa 1 si Anexa 2 la Formularul 17, care se vor prezenta in original. Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in forma autentica (incheiat in fata notarului).Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi punctaj: in cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc punctaj egal si maxim totodata, departajarea se va efectua in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut.La centralizatorul de tarife vor fi prezentate fise de fundamentarea tarifelor in conformitate cu Ordinul ANRSC nr.109/2007.Autoritatea Contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform art 209 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In niciun caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii.Contractantul care nu are sediul social sau punct de lucru situat pe raza municipiului Mangalia, se obligasa-si infiinteze un punct de lucru pe raza municipiului Mangalia pentru indeplinirea contractului, in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacConformart.256?2, alin.1. lit. b din OUG 34/2006 ?Sectiunea general -Documente
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul juridic din cadrul Primariei Municipiului Mangalia
Adresa postala: sos. Constantei nr.13, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel. +40 241751060, Email: [email protected], Fax: +40 241751060
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer