Licitatie Publica - Delegarea de gestiune prin concesiune a activitatii de depozitare a deseurilor, parte componenta a Serviciului Public de Salubrizare
Concesionare numarul 536/08.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Ordine si siguranta publica- Constructii si amenajari teritoriale- Protectie sociala- Recreere, cultura si religie- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea de gestiune prin concesiune a activitatii de depozitare a deseurilor, parte componenta a Serviciului Public de Salubrizare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Depozitul ecologic al municipiului Piatra Neamt, str. Gheorghe Doja, Anexa Vanatori
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
exploatarea si administrarea depozitelor ecologice de deseuri de pe raza mun. Piatra neamt.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90123000-5 - Exploatarea rampelor de gunoi (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform cerintelor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 414, 697 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta, Certificatele fiscale cu privire la plata impozitele si taxele catre stat, inclusive cele locale si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor, certificate unic de inregistrare ca persoana fizica sau juridical, istoricul litigiilor.informatii generale
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi pe ultimii 3 ani, disponibilitati financiare de cel putin 200.000 Euro sau echivalent, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de 3.000.000 Ron, cifra de afaceri pe ultimul an de 4.500.000 Ron, profit in 2 din ultimii 3 ani, tarif de operare a serviciului, informatii conexe.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta manageriala anterioara de cel putin 3 ani cumulativ pe toate contractele si 105.000 mc deseuri depozitate, resurse de personal disponibile in cadrul organizatiei, facilitati si echipamente pentru executarea viitorului contractului, licentiat ANRSC in conditiile legii, subcontractanti, informatii referitoare la respectarea protectia muncii.
IV.1) Criterii de atribuire
1.financiar-100 puncte(nivel tarif, redeventa propusa) 2.tehnic-100puncte(capacitate tehnica specifica;valoare investitii) 3.juridic-50 puncte(acceptarea contractului cadru;acceptarea matrice riscuri)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 30.09.2008 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Contravaloarea documentatiei de 200 lei se va achita prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt. Cod fiscal 2612790.Sedinta de deschidere a ofertelor - data 30.09.2008, ora 12:00, Primaria Municipiului Piatra Neamt, Str. Stefan cel Mare, nr.8, cod postal 610101
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1 Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610010, Romania, Tel.0233/218 991 int 224, Email: [email protected], Fax: fax 0233/215374
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 13:45