Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE a MUNICIPIULUI AIUD si a localitatilor componente si apartinatoare: Aiudul de Sus, Ciumbrud, Sincrai, Magina, Pagida, Gimbas, Girbova de Jos, Girbovita, Girbova de Sus, Tifra


Concesionare numarul 443/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Aiud
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: Delia Florea, Tel.0258861310, Email: [email protected], Fax: 0258861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE a MUNICIPIULUI AIUD si a localitatilor componente si apartinatoare: Aiudul de Sus, Ciumbrud, Sincrai, Magina, Pagida, Gimbas, Girbova de Jos, Girbovita, Girbova de Sus, Tifra
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL AIUD, inclusiv localitatile componente si apartinatoare: Aiudul de Sus, Ciumbrud, Sincrai, Magina, Pagida, Gimbas, Girbova de Jos, Girbovita, Girbova de Sus, Tifra
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul are ca scop delegarea de gestiune prin concesiune a serviciului de salubrizare a municipiului Aiud si a localitatilor componente si apartinatoare Aiudul de Sus, Ciumbrud, Sincrai, Magina, Pagida, Gimbas, Girbova de Jos, Girbovita, Girbova de Sus, Tifra
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90121000-1 - Servicii generale privind deseurile (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
90210000-2-Servicii de curatenie stradala (Rev.1)
90212000-6-Servicii de deszapezire (Rev.1)
90250000-4-Servicii de dezinfectare si dezinfestare in mediu urban sau rural (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini structurat pe activitati.
Intervalul: intre: 2, 400, 000si9, 600, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in art.181 Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului Certificatul de inmatriculare
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Ultimul bilant contabil, la data de 30.06.2007 Balanta de verificare aferenta lunii martie 2008, Scrisoarea de bonitate financiar-bancara
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.serv.prest.in ultimii 3 ani;Dovada exec.in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar;Declar.privind dotarile proprii, utilajele, instalatiile si echip.specifice;Dotarea min.cu utilaje- este specif.la pct.IV.4 din fisa de date -licenta emisa de ANRSC;licente de transport si de executie;decl.privind personalul, CV;certif. de calitate sau alte dovezi in acest sens
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Niv. tarifelor; niv. redeventei anuale; pl. de finantare; prog. de realizare a investitiilor (inclusiv modul de asig. a prot. mediului); modul de rez. a problemelor sociale.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.05.2008 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Altele
Data deschiderii ofertelor: 27.05.2008, ora 12, Sala de Sedinte a Primariei Municipiului Aiud.
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Administratie Publica Locala, Juridic din cadrul Primariei municipiului Aiud
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1 , Localitatea: Aiud, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Tel.0258-861310, Email: [email protected], Fax: 0258-861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer