Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE STRADALA , SI SERVICII DE IARNA IN MUNICIPIULUI SUCEAVA


Concesionare numarul 2247/27.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Burca, Tel. +40 230212696, In atentia: Gheorghe Burca, Email: [email protected], Fax: +40 230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE STRADALA , SI SERVICII DE IARNAIN MUNICIPIULUI SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pe raza municipiului Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul implica concesionarea serviciului public de salubrizare stradala si servicii de iarna pe raza municipiului Suceava.Serviciile care fac obiectul contractului sunt: maturat carosabil, maturat trotuare, stropit strazi, curatare rigole, cosit spatii verzi, tuns garduri vii, intretinere locuri de joaca, salubrizare spatii verzi, deszapezire carosabil si trotuare, combatere polei, incarcat si transport zapada.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90610000-6 - Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
77313000-7-Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.2)
77342000-9-Tunderea gardurilor vii (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 871, 704 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 : - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12A in original- Completare Formular 12B - prezentat in original.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.Fiecare ofertant / ofertant asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.Formularul 12B va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original.Fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Varvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Elisabeta Vaideanu, director executiv- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare: -Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu presedinte-Mihai Hostiuc, Director Directia de Ecologizare membru-Marian Andronache, Director General D.G.D.P. membru-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu membru-Carmen Cordus, Sef Serviciu Contabilitate membru-Paul Iftimie, Sef Serv. Contencios adm.juridic membru-Irinel Danciu, Consilier Serv. Salubrizare membru-Gheorghe Burca, Consilier Comp. Achizitii publice secretarMembri de rezerva : -Virginia Lazar, Director Adjunct D.G.D.P.-Cornel Hanceriuc, Consilier Serv.Salubrizare-Mihaela Olariu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic-Eugen Ignat, Consilier Comp. Achizitii publiceIn conformitate cu HCL 116/21.06.2012, HCL 121/12.07.2012 si HCL 122/12.07.2012, consilierii alesi pentru Consiliul local al municipiului Suceava sunt : ARAMESCU ADRIAN, BARBA NICULAI, BRADATAN TIBERIUS MARIUS, CIOBANU ? TIMOFI ADRIAN, CIRLAN LIVIU, CRETU SILVIU ? CRISTINEL, DONTU OVIDIU ? LIVIU, DOROFTEI OVIDIU, GIRIGAN EUGEN, GROSAR ALEXANDRU - CORNEL , HARSOVSCHI LUCIAN, MOCANU VASILE, MONACU VASILE, ONOFREI ? RAILEANU GHEORGHE, PADURARU ANDREI ? GEORGE, ROIBU MARCEL ? DAN, RUSU PAUL, SEREDENCIUC VIOREL, SFECLA GENILONI, TATARANU COSTEL, UNGURIAN DANIEL, VIRVARA GAVRIL, VORNICU CORNELIU?.2). Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.3). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinte: I) A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunerea a ofertei, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.II) Ofertantii trebuie sa detina Licenta A.N.R.S.C. clasa a II-a sau clasa I.Licenta va fi prezentata in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina Licenta A.N.R.S.C clasa a II-a sau clasa I.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant - Formular 2. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010 si 2011, trebuie sa fie de minim 24.500.000 lei.In cazul in care se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1).Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Formular 12 E.2).Experienta similara. Prezentarea unui numar de maxim 3 (trei) contracte in valoare cumulata de cel putin 24.500.000 lei fara TVA, care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani de servicii similare( salubrizare stradala si servicii de iarna).Pentru contractul/contractele similare se va prezenta: Formularul B4(in original), contractul/contractele(in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), recomandare/recomandari semnate de beneficiarii contractului/contractelor(in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). In cazul unei asocieri, experienta similara va fi indeplinita prin cumul.3)Informatii referitoare la personal/organismul tehnic de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitatii, de care dispune ofertantul - Formular 12 J. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele persoane: 1 persoana responsabila cu CTC-ul;1 persoana responsabila cu protectia muncii;1 persoana responsabila cu protectia mediului.Ofertantul va prezenta, alaturi de Formularul 12J, pentru fiecare persoana, CV-ul(in original) si contractul de munca/contractul de colaborare/angajamentul de participare( in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").4).Informatii referitoare la utilajele de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului- Formular 12 H.Operatorul economic va face dovada detinerii(dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje: a)autospeciale pentru maturat mecanizat pentru: strazi= 2 bucati; b) autospeciale pentru maturat mecanizat pentru trotuare=2 bucati.c) autospeciale pentru stropit (autostropitori)= 2 bucati d) utilaje pt. dezapezire cu plug=18 bucati, din care: -autospeciale pentru imprastiat antiderapant(sararite)=10 bucati -autobasculante pentru transportat zapada si/sau gheata= 8 bucati e) utilaje pt. deszapezire-incarcatoare frontale= 2 bucati.Se vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", documente care atesta detinerea(dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie.Toate ut. implicate in operatiuni ce stau la baza calculului sit. de lucrari pt.decontare vor fi echipate cu sisteme tip GPS5)Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze ? se va completa, daca este cazul, Formularul 12 G-prezentat in original si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6(in original).Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Se va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Nivelul tarifelor 94.00Nivelul redeventei 6.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 15.01.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
1).In cazul in care mai multe oferte se claseaza pe primul loc, avand punctaje egale, modalitatea de departajare va fi punctajul financiar.Daca si punctajele financiare sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor;2).Informatii privind reglementarile referitoare la impozitare, protectia muncii si conditiile de munca, precum si la protectia mediului se pot gasi la: www.mfinante.ro www.mmuncii.ro www.mmediu.ro.;3).In cazul depunerii unei oferte comune, daca aceasta este declarata castigatoare, se va prezenta Acordul de asociere-Anexa 5, legalizat la notariat inainte de semnarea contractului;4).Pe durata contractului se interzice operatorului subconcesionarea serviciului public.5).In cazul in care contractantul nu are sediul social sau punct de lucru situat in Municipiul Suceava, pentru indeplinirea contractului, se obliga sa-si infiinteze un punct de lucru pe raza Municipiului Suceava, in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Suceava-Serviciul contencios Administrativ, juridic
Adresa postala: B-dul 1Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230212696, Email: [email protected], Fax: +40 230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer