Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNI SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA CRISTOLT


Concesionare numarul 1896/03.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRISTOLT (PRIMARIA)
Adresa postala:  CRISTOLT NR 84 JUDETUL SALAJ, Localitatea:  Cristolt, Cod postal:  457100, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN CHESELI, Tel. 0260/635958, Email:  [email protected], Fax:  0260/935977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNI SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA CRISTOLT
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: PE RAZA COMUNEI CRISTOLT
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA GESTIUNI SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA CRISTOLT
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
PENTRU UN NUMAR DE 998 SI 656 GOSPODARII
Valoarea estimata fara TVA: 23, 952 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLAratii privind eligibilitatea , declaratia 181prezentarea documentelor de plata catre buget local si de statcalitatea de participantcertificat de participare de cerere de oferta cu oferta independentaneincadrarea in art. 69 OUG 34/2006certificat de inregistrare la ORCcertificat constatator de la ORC
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
capacitatea economico- financiara informatie privind cifra de afaceri nivel minim 47.000 leibilant 2007-2008-2009 ca nu au inregistrat perderisituatia economico financiara
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind echipamentele tehnice dotare minimaautogunieraautocompactare si autospeciale necesare indepliniri contractuluilista principalelor servicii in ultimi 3 anicel putin 1 contract de salubrizarecertificat ISO 9001/2008ISO 14001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1 nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiari finali2 nivelul redeventei
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 20.04.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
GARANTIE DE PARTICIPARE 470 LEI PENTRU IMM 50 %
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR, STRAVOPOLEUS NR 6 SECT 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile incepand cu urmatoarea zi de la luarea la cunostinta a unui act emis de catre autoritatea comtractanta
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA COMUNEI CRISTOLT
Adresa postala:  CRISTOLT NR 84, Localitatea:  CRISTOLT, Cod postal:  457100, Romania, Tel. 0260635958, Email:  [email protected], Fax:  0260635977
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer